🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  2. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  3. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  4. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  5. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14362.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ماکت آیفون ۱۳ پرو مکس از کاهش ابعاد برش نمایشگر خبر می‌دهد

تصاویری از ماکت آیفون ۱۳ پرو مکس به اینترنت راه پیدا کرده که از طراحی مشابه آن با آیفون ۱۲ خبر می‌دهد، با این حال با برش نمایشگر یا ناچ کوچکتری روبه‌رو هستیم. مدت‌هاست شایعات ...

تصاویری از ماکت آیفون ۱۳ پرو مکس به اینترنت راه پیدا کرده که از طراحی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - مشابه آن با آیفون - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - ۱۲ خبر می‌دهد، با این حال با برش نمایشگر یا ناچ کوچکتری روبه‌رو هستیم.

مدت‌هاست شایعات به کاهش ابعاد برش نمایشگر پرچمدارهای آینده اپل - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - اشاره می‌کنند و علاوه بر این، گزارش‌ها از جابجایی محل قرارگیری اسپیکر مکالمه هم خبر داده‌اند. حالا چنین قابلیت‌هایی در ماکت آیفون ۱۳ پرو مکس به چشم می‌خورند

این دستگاه که در چین تولید شده، توسط یک کانال یوتیوب به نام «Unbox Therapy» به نمایش گذاشته شده است. به گفته این کانال، این ماکت بهترین نمونه از نسل بعدی آیفون محسوب می‌شود. اگرچه این دستگاه کار نمی‌کند، اما انتظار می‌رود طراحی و حس مشابه با نمونه نهایی را داشته - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - باشد.

این ماکت از برش نمایشگر کوچکتری نسبت به آیفون ۱۲ پرو مکس بهره می‌برد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - و البته اسپیکر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - مکالمه‌اش هم به لبه بالایی پنل جلویی منتقل شده تا سایر قطعات ناچ - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - به بخش میانی بیایند. با کاهش ابعاد ناچ، فضای بیشتری در اطرافش ایجاد می‌شود و کاربران می‌توانند استفاده مفیدتری از نمایشگر داشته باشند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل

از نظر اندازه، برش نمایشگر آیفون ۱۲ پرو ۳۴.۶۲ میلی‌متر است که برای ماکت، این ابعاد به ۲۶.۳۱ میلی‌متر می‌رسد.

در بخش دوربین اصلی هم تغییراتی به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد برای هر سنسور فضای بیشتری درنظر گرفته شده، البته ابعاد مربوط به فضای اطراف هر دوربین مشخص - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - نشده است. علاوه بر این، برآمدگی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - دوربین هم ظاهرا تغییری نمی‌کند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل

اگرچه این ماکت شباهت زیادی به نمونه نهایی دارد، اما نمی‌توان یکسان بودن ابعادش با نمونه تجاری آیفون ۱۳ پرو مکس را تضمین کرد. در حقیقت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - این نمونه اولیه با استفاده از گزارش‌ها و شایعات کنونی و همچنین مشخصات گوشی‌های سری آیفون ۱۲ ساخته شده است.

با توجه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - به اینکه فاصله تقریبا طولانی تا معرفی سری آیفون ۱۳ داریم، باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری درباره این محصولات باشیم. طبق گزارش‌ها، سامسونگ نمایشگر آن‌ها را تولید می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone