🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14357.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای گلکسی زد فلیپ ۳ با نمایشگر بیرونی بزرگ و دوربین اصلی دوگانه منتشر شد

چند روز پیش تصاویر سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ با کیفیت پایین منتشر شد که اطلاعاتی درباره آن ارائه می‌کردند. حالا با رندرهایی که به کمک این تصاویر طراحی شده‌اند، روبه‌رو هستیم تا نگاه دقیق‌تری ...

چند روز پیش تصاویر سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ با کیفیت پایین منتشر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان - شد که اطلاعاتی درباره آن ارائه می‌کردند. حالا با رندرهایی که به کمک این تصاویر طراحی شده‌اند، روبه‌رو هستیم تا نگاه دقیق‌تری به طراحی این گوشی تاشو داشته باشیم.

این مدل جدید مانند گوشی‌های تاشو قدیمی به سمت داخل و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان - از بالا و پایین جمع می‌شود. اخیرا مجله LetsGoDigital رندرهایی را مطابق با عکس‌های لو رفته منتشر کرده که اطلاعات جالبی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان - را در اختیارمان قرار داد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان

رندرهای - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان - منتشر شده از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان - گلکسی زد فلیپ ۳ صفحه نمایش خارجی بزرگتری را نسبت به مدل قبلی نشان می‌دهند که از شیشه مات در آن ااستفاده می‌شود. البته این - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان - شیشه مات - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان - فقط در این رندرها دیده می‌شود و می‌دانیم که صفحه نمایش این - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان - گوشی توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

همچنین این رندرها نشان می‌دهند که صفحه نمایش بیرونی این دستگاه ۱.۸۳ اینچی است که می‌تواند پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را بطور - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان - کامل نشان دهد. صفحه سوپر آمولد ۱.۱ اینچی مدل قبلی به قدری کوچک - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان - بود که - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان - فقط می‌توانست نوتیفیکیشن‌ها را اعلام کند.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان

دوربین‌های این مدل جدید به صورت عمودی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان - در گوشه چپ پشت گوشی چیده شده‌اند. دوربین‌های این سری ردپای کوچکی از خود به جا گذاشتند اما در عین حال با نیازهای روزمره کاربران کاملا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان - مطابقت دارند و به‌روز هستند. احتمالا سامسونگ - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان - لنزهای واید و اولترا واید را روی این مدل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سنندج استان کردستان - نیز نگه می‌دارد و لنز تله فوتو را حذف می‌کند. در عکس‌های منتشر شده گلکسی زد فلیپ ۳ حداقل با چهار رنگ سفید، خاکستری، سبز دودی و یاسی وارد بازار می‌شود. احتمال می‌رود که این مدل تا دو ماه دیگر معرفی و در بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone