🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14348.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

درخواست عجیب هزاران نفر از جف بزوس: تابلو مونالیزا را بخر و بخور!

اگر ثروتمندترین فرد جهان باشید، احتمالا با درخواست‌های عجیبی مواجه می‌شوید چرا که هزاران نفر با امضای یک دادخواست آنلاین از مدیرعامل آمازون، جف بزوس خواسته‌اند که تابلو نقاشی مونالیزا را بخرد و بخورد. به ...

اگر ثروتمندترین فرد جهان باشید، احتمالا با درخواست‌های عجیبی مواجه می‌شوید چرا که هزاران نفر با امضای یک دادخواست آنلاین از مدیرعامل آمازون، جف بزوس خواسته‌اند که تابلو - تعمیرات لباسشویی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نقاشی مونالیزا را بخرد و بخورد.

به تازگی یک دادخواست آنلاین مورد توجه قرار گرفته که در آن افراد از جف بزوس می‌خواهند که این نقاشی مشهور «لئوناردو داوینچی» را خریداری کند. این دادخواست جدید نیست و تقریبا یکسال پیش ایجاد شده، اما حالا مورد توجه قرار گرفته است.

این دادخواست نزدیک به یکسال پیش توسط یک موسیقی‌دان در مریلند آمریکا به نام «کین پاول» راه‌اندازی شد. - تعمیرات لباسشویی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پاول در زمان ایجاد این دادخواست گفته بود که چون بزوس ثروت کلانی دارد، - تعمیرات لباسشویی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌تواند چنین کاری را انجام دهد - تعمیرات لباسشویی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که البته می‌تواند نشان‌دهنده تاثیرگذاری‌اش در - تعمیرات لباسشویی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جهان هم باشد.

البته پاول تنها از - تعمیرات لباسشویی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بزوس نخواسته که تابلو مونالیزا را بخرد، بلکه می‌خواهد ثروتمندترین فرد جهان نقاشی - تعمیرات لباسشویی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - داوینچی را هم بخورد. پاول در پاسخ به این سوال که چرا چنین درخواستی از بزوس دارد، صادقانه گفته که دلیلش را نمی‌داند.

تعمیرات لباسشویی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

ظاهرا پاول در زمان راه‌اندازی چنین دادخواستی ایده واضح‌تری داشته چرا که در این دادخواست نوشته:

«تا به امروز هیچ فردی تابلو مونا لیزا را نخورده و ما احساس می‌کنیم که جف بزوس باید دست بکار شود و چنین کاری را به واقعیت تبدیل کند.»

این ایده به اندازه کافی عجیب است، اما موضوع زمانی عجیب‌تر می‌شود که بدانید مردم به دنبال پاسخ این سوال هستند که در صورت خوردن - تعمیرات لباسشویی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این تابلو، چه بلایی سر بزوس می‌آید. از آنجایی که بزوس ثروتمندترین فرد جهان است، خرید تابلو مونالیزا برایش کاری ندارد، هرچند نمی‌توان روی این نقاشی قیمتی گذاشت. پیش‌بینی می‌شود قیمت این تابلو حداقل - تعمیرات لباسشویی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ۶۰ میلیارد دلار باشد.

تعمیرات لباسشویی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

مسلما جف بزوس درخواست ۱۰ هزار نفری که این دادخواست آنلاین را امضا کرده‌اند، انجام نمی‌دهد. این اقدام نه تنها عجیب است، بلکه امکان خرید نقاشی مونالیزا حداقل در بازه زمانی کنونی هم - تعمیرات لباسشویی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در حد صفر درصد است.

در نهایت بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که خوردن تابلوهای نقاشی در دنیای هنر چندان کار عجیبی نیست چرا که به گفته کارشناسان، خوردن یک تابلو در راستای سنت تخریب هنر به عنوان راهی برای خلق هنر قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone