🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  5. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14361.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین گلکسی S21 را به گلکسی S20 و نوت ۲۰ آورد

یکی از مفیدترین قابلیت‌های دوربین سری گلکسی S21 قابلیتی به نام «Director’s View» است که به شما اجازه می‌دهد در حین فیلم‌برداری بین دوربین‌های مختلف دستگاه جابه‌جا شوید. حالا نسخه ساده‌تر این ویژگی به‌صورت یک ...

یکی از مفیدترین قابلیت‌های دوربین سری گلکسی S21 قابلیتی به نام «Director’s View» است که به شما اجازه می‌دهد در حین فیلم‌برداری بین - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - دوربین‌های مختلف دستگاه جابه‌جا شوید. حالا - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - نسخه ساده‌تر این ویژگی به‌صورت یک به‌روزرسانی برای سری گلکسی S20 و گلکسی نوت ۲۰ - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - منتشر شده است.

به‌روزرسانی جدید گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس، اس ۲۰ اولترا، گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا که شامل وصله امنیتی ماه مه ۲۰۲۱ است، حالت جدیدی را به دوربین این گوشی‌ها - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - اضافه می‌کند که Dual Recording نام دارد. همان‌طور که از نام این ویژگی پیداست، «ضبط دوگانه» به شما اجازه می‌دهد به‌صورت همزمان از طریق دوربین جلو و عقب فیلم‌برداری کنید. خروجی تصویر یکی از دوربین‌ها در پنجره‌ای کوچک‌تر در بالای صفحه قرار می‌گیرد و در صورت نیاز به‌راحتی می‌توانید جای این پنجره را تغییر دهید یا محل خروجی دوربین‌ها را - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - جابه‌جا کنید.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان

در حال حاضر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - مشخص نیست که قابلیت Dual Recording برای سایر تلفن‌های پرچمدار سامسونگ مثل گوشی‌های تاشوی این شرکت هم منتشر خواهد شد یا نه. فعلا اگر موبایلی از سری گلکسی S20 یا گلکسی نوت ۲۰ دارید، با رفتن به مسیر Settings » Software update می‌توانید دستگاه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - خود را به‌روز کنید تا این ویژگی به دستتان برسد. چنان‌چه آپدیتی نمی‌بینید، احتمالا باید کمی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - صبر کنید تا انتشار چند مرحله‌ای آپدیت‌ها تکمیل شود.

سامسونگ در آپدیت قبلی موبایل‌های پرچمدار سری گلکسی اس ۲۰ و نوت ۲۰ برخی از ویژگی‌های دوربین گلکسی اس ۲۱ را به دارندگان این محصولات عرضه کرد، اما خبری از ویژگی «نمای کارگردان» نبود. حالا کاربران می‌توانند خوشحال باشند که حداقل بخش مهمی از این قابلیت در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد.

گلکسی اس ۲۰ در زمستان ۹۸ با دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عریض و فوق عریض و یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو معرفی شد. گلکسی نوت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - ۲۰ نیز تابستان - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - ۹۹ به بازار آمد و از دوربین سه‌گانه‌ای مشابه اس ۲۱ استفاده می‌کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone