🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14341.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اسنپ‌ چت بخاطر پرونده‌های قضایی و حفظ جان کاربران «فیلتر سرعت» را حذف کرد

اپلیکیشن اسنپ‌ چت «فیلتر سرعت» بحث برانگیز خود را پس از پرونده‌های قضایی صادر شده، حذف کرد. فیلتر این اپلیکیشن سرعت فعلی کاربران را بر حسب مایل یا کیلومتر در ساعت نشان می‌دهد و بسیاری ...

اپلیکیشن اسنپ‌ چت «فیلتر سرعت» بحث برانگیز خود - تعمیرات لباسشویی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را پس از پرونده‌های قضایی صادر شده، حذف کرد. فیلتر این اپلیکیشن سرعت فعلی کاربران را بر حسب مایل یا کیلومتر در ساعت نشان می‌دهد و بسیاری - تعمیرات لباسشویی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از منتقدان ادعا کرده‌اند که این ویژگی رانندگی بی‌پروا را تشویق می‌کند. حتی برخی افراد نیز فیلتر اسنپ‌چت - تعمیرات لباسشویی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را مسئول برخی تصادفات مرگبار دانسته‌اند.

طی سال‌های گذشته چندین پرونده قضایی درباره ارتباط اسنپ‌چت با تصادفات خودروها وجود داشته است. یک مورد از آن‌ها - تعمیرات لباسشویی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در سال ۲۰۱۵ و چند سال پس از بروزرسانی جدید اپلیکیشن که حاوی فیلتر سرعت بود، به - تعمیرات لباسشویی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تصادف یک خودرو در ایالت جورجیا اشاره دارد. از آن زمان و طی سال‌های گذشته، اسنپ‌ چت با انجام موارد مختلفی مانند گذاشتن آن در یک منوی جداگانه، استفاده از فیلتر سرعت را کمی سخت‌تر کرد.

تعمیرات لباسشویی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

دادگاه استیناف حوزه نهم ایالات متحده آمریکا اخیرا حکم داد که از اسنپ‌چت می‌توان به دلیل فیلتر سرعت شکایت کرد. به گفته این دادگاه، اسنپ‌چت توسط بخش - تعمیرات لباسشویی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ۲۳۰ قانون نجابت ارتباطات آمریکا محافظت نمی‌شود. طبق این بخش از شرکت‌ها به دلیل مطالب منتشر شده توسط کاربران در یک پلتفرم نمی‌توان شکایت کرد.

پرونده دیگری نیز تحت عنوان «لمون در - تعمیرات لباسشویی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مقابل اسنپ» تصادف دیگری در ایالت جورجیا را شرح می‌دهد که منجر به کشته شدن سه مرد در سال ۲۰۱۷ شد. دادگاه استیناف حوزه نهم ایالات متحده آمریکا به اعضا خانواده این افراد اطلاع داد که می‌توانند از اسنپ‌ چت شکایت کنند، البته پرونده - تعمیرات لباسشویی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در سال ۲۰۲۰ منتفی شد.

اسنپ تایید کرد که فیلتر سرعت حذف شده و - تعمیرات لباسشویی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گفته:

«هیچ چیز مهم‌تر از ایمنی جامعه کاربران اسنپ‌چت نیست و ما قبلا این فیلتر را در هنگام رانندگی سریع غیرفعال کرده بودیم. اکنون کاربران بسیار کمی از این فیلتر استفاده می‌کنند و با توجه به این موضوع، ما آن را کاملا حذف می‌کنیم.»

تعمیرات لباسشویی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

بنابراین حذف ناگهانی فیلتر سرعت آنطور که به نظر می‌رسد - تعمیرات لباسشویی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تصادفی نیست. اکنون که بخش ۲۳۰ قانون - تعمیرات لباسشویی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نجابت ارتباطات آمریکا شامل آن‌ها نمی‌شود، حذف آن - تعمیرات لباسشویی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حیفا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام منطقه میدان بسیج اهر طرح تعویض لباسشویی آریستون قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در میدان بسیج شهر اهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone