🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14353.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی روی سه تبلت قدرتمند جدید کار می‌کند

اپل و سامسونگ در بازار جهانی تبلت حرف اول را می‌زنند، اما ظاهرا شیائومی نیز می‌خواهد با معرفی سه تبلت قدرتمند و بالارده جدید در این بازار جایگاهی برای خودش دست و پا کند. بررسی ...

اپل و سامسونگ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان - در بازار جهانی تبلت حرف اول را می‌زنند، اما ظاهرا شیائومی نیز می‌خواهد با معرفی سه تبلت قدرتمند و بالارده جدید در این بازار جایگاهی برای خودش دست و پا کند.

بررسی کدهای مربوط به رابط کاربری MIUI 12.5 نشان می‌دهد که احتمالا باید منتظر سه تبلت جدید شیائومی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان - بااسم رمزهای enuma، nabu و elish به بازار باشیم. هر سه اسم رمز به isPad مربوط می‌شوند که نشان می‌دهد برخی از برنامه‌های - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان - MIUI با ویژگی‌های برای استفاده در تبلت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان - طراحی شده‌اند. به علاوه نسخه، آلفای برنامه MIUI Home با تنظیمات جدیدی برای دموی پیمایش سیستم در تبلت طراحی شده است.

به نظر می‌رسد اسم رمزهای enuma و elish - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان - انواع مختلف یک مدل تبلت هستند که اولی با شماره مدلی که حروف آخر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان - آن K81 است و دیگری با شماره مدلی که حروف آخر آن K81A است، به بازار عرضه خواهند شد. در عین حال ظاهرا اسم رمز nabu خبر از معرفی محصولی متمایز از دو مدل دیگر را می‌دهد که نام مدل آن به - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان - حروف K82 ختم می‌شود.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان  استان خراسان

با توجه به اطلاعات به دست آمده ظاهرا Enuma از تماس‌های صوتی پشتیبانی می‌کند در حالی که elish و nabu چنین قابلیتی را ندارند. در نتیجه انتظار می‌رود فقط تبلت enuma از اتصال 4G LTE/5G پشتیبانی کند.

هر سه اسم رمز را می‌توان در برنامه تنظیمات MIUI با کمک isSplitTablet مشاهده کرد. تجزیه و - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان - تحلیل کدهای منبع توسط گروه تلگرامی XiaomiUI و یکی از تحلیلگران شیائومی با نام kacskrz انجام شده و نشان می‌دهد که هر سه دستگاه احتمالا از نمایشگرهای استاندارد با نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ بهره خواهند برد.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان - آگاه به نظر می‌رسد رزولوشن نمایشگر هر سه دستگاه ۲۵۶۰ در ۱۲۰۰ پیکسل باشد و هر سه تبلت جدید از نمایشگر IPS LCD - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان - با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره ببرند. احتمالا تبلت Nabu مجهز به نمایشگر ۱۰.۹۷ اینچی خواهد بود و با ابعادی برابر با ۲۳۶ در ۱۴۸ میلی متر به بازار عرضه خواهد شد. به گفته یکی از تحلیلگران به نام kacskrz، ممکن است این دستگاه مجهز به باتری ۸۷۲۰ میلی آمپر ساعتی باشد.

ظاهرا هر سه تبلت جدید شیائومی از چیپست‌های - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان - سری ۸ اسنپدراگون بهره خواهند برد. احتمالا - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان - مدل‌های enuma و elish با اسنپدارگون - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان - ۸۲۵۰ کوالکام از راه می‌‌رسند. به این معنی یکی از تبلت‌ها احتمالا تراشه اسنپدراگون ۸۶۵، ۸۶۵ پلاس یا ۸۷۰ کوالکام خواهد داشت و تبلت سوم یعنی nabu نیز با چیپست اسنپدراگون ۸۱۵۰ عرضه می شود. در همین راستا مجهز به یکی از چیپ‌های اسنپدراگون ۸۵۵، ۸۵۵ پلاس - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان - یا ۸۶۰ کوالکام خواهد بود. ظاهرا جدیدترین و بهترین - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان - تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ در هیچ یک از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان - تبلت‌های شیائومی مورد استفاده قرار نخواهد - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان - گرفت.

- تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خراسان استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone