🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43331.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مخزن سوخت راکت فضایی چینی در خاک اندونزی سقوط کرد

چند روز قبل یکی از کاسه های آتشفشانی (Caldera) قدیمی در اندونزی دوباره لرزید، اما این بار خبری از فعالیت زیرزمینی نبود، بلکه شیء فلزی بزرگ و عجیبی از فضا وارد جو زمین شده و ...

چند روز قبل یکی از کاسه های آتشفشانی (Caldera) قدیمی در اندونزی دوباره لرزید، اما این بار خبری از فعالیت زیرزمینی نبود، بلکه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شیء فلزی بزرگ و عجیبی از فضا وارد جو زمین شده و به کرانه های - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شرقی دریاچه مانینجائو (Lake Maninjau) برخورد کرد.

یکی از ساکنین منطقه در مورد این واقعه می گوید «صدای مهیبی را شنیدیم و وحشت زده به سمت آن رفتیم تا محل برخورد را پیدا کنیم». اخترشناسان آماتور در اندونزی، شیء مورد بحث را مخزن سوخت یکی از راکت های فضایی چینی می دانند که احتمالاً به مدل «لانگ مارچ 3A» تعلق دارد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
دریاچه مانینجائو در اندونزی

این زباله فضایی به مرکز علمی مؤسسه ملی هوافضای اندونزی (LAPAN) ارسال - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شده، اما با توجه به موقعیت سقوط و داده های حاصل از سیستم های ردیابی ماهواره ها، می توان آن را به بخش بالایی راکت چینی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نسبت داد که در سال 2007 یک ماهواره GPS را به فضا فرستاده است.

به گفته این اخترشناس، این قسمت از راکت احتمالاً طی ده سال گذشته در مداری نامنظم و ناپایدار به دور زمین می گشته تا نهایتاً وارد جو زمین شده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و در کشور اندونزی سقوط کرده است.

خوشبختانه هیچکس در حادثه سقوط این جرم 110 سانتیمتری و 7.4 کیلوگرمی در سوماترای غربی آسیب ندیده. این جزیره سال گذشته هم توسط قطعاتی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از راکت اسپیس اکس بمباران شده بود.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

زباله های فضایی به یکی از مشکلات روزافزون در جهان و البته در فضا تبدیل شده اند. ماهواره ها دائماً در معرض برخورد با این اشیاء قرار دارند، ضمن اینکه گاهی اوقات پیش بینی ورود آنها به جو زمین باعث ایجاد مناطق پرواز ممنوع می شود.

با این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - حال از آنجا که اندونزی در راستای خط استوا، یعنی دقیقاً زیر مدار گردش ماهواره های GEO قرار گرفته، بهتر است نگاه ویژه ای به آسمان و این مهمان های ناخوانده داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone