🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24734.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اولین رندرهای آیپد پرو ۲۰۲۰ خبر از ماژول دوربین سه گانه می‌دهند

بازار تبلت‌ها معمولا یک بازار انحصاری است. فارغ از تلاش‌های قابل تحسین سامسونگ، اپل تنها پرچمدار این بازار بوده و این حقیقت را می‌توان در فروش سرسام‌آور آیپد و آیپد پرو به خوبی مشاهده کرد. ...

بازار تبلت‌ها معمولا یک بازار انحصاری است. فارغ از تلاش‌های قابل تحسین سامسونگ، اپل تنها پرچمدار این بازار بوده و این حقیقت را می‌توان در فروش سرسام‌آور آیپد و آیپد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - پرو به خوبی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - مشاهده کرد. اخیرا افشاگران معروفی از رندرهای آیپد پرو ۲۰۲۰ پرده برداشتند که تنها تفاوت آن با آیپد پرو فعلی، در دوربین ۳ گانه است ولی به نظر می‌رسد که جای پای آیپد را در این بازار بیش از پیش محکم‌تر کند.

افشاگران OnLeaks و iGeeksBlog اخیرا رندرهای غیر رسمی از طراحی آیپد پرو ۲۰۲۰ در سایز‌های ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی منتشر کرده‌اند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - که در نگاه اول - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - هیچ تفاوتی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - با آیپد پرو سال ۲۰۱۸ ندارند. این لپتاپ‌ها از نمای جلویی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - کاملا مشابه نسل فعلی هستند، اما کافی است تا نگاهی به پشت آن بیندازید تا - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - تفاوت‌ها مشخص شوند. البته در ابتدا باید بگوییم که صحت این اطلاعات چندان تایید نشده و در حد گمانه‌زنی خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان

اولین تفاوت مربوط به دوربین‌ها می‌شود. به نظر می رسد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - اپل دست از سر طراحی مربعی شکل برنمی‌دارد و قصد دارد ماژول - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - بحث‌برانگیز دوربین آیفون ۱۱ پرو را به آیپد پرو ۲۰۲۰ نیز بیاورد. از همین رو شاهد ۳ دوربین با چینش یکسان نسبت به آیفون ۱۱ پرو هستیم. البته میان افشاگران تفاهمی در رابطه با نوع سنسورهای این تبلت وجود ندارد.

بعضی از آن‌ها معتقدند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - که یکی از این ۳ سنسور، ToF بوده که تنها به منظور تشخیص عمق در محتوای واقعیت افزوده و محو کردن پس‌زمینه استفاده می‌شود. در عین حال بسیاری هم عقیده دارند که این ۳ سنسور، با همان چینش معروف دوربین اصلی، اولترا - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - واید و تله فوتو عرضه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - خواهند شد. با این حال علاوه بر دوربین‌ها، گفته - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌شود که قاب پشتی آیپد پرو ۲۰۲۰ ممکن است شیشه‌ای باشد، البته احتمال فلزی بودن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - آن نیز رد نمی‌شود.

در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - هر صورت افشا شدن این رندرها در این زمان از سال، گمانه‌زنی‌ها در رابطه با عرضه آیپد پرو در اردیبهشت ماه را تقویت می‌کند. با توجه به این که نمی‌توان چندان به این اطلاعات - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - استناد کرد، پیشنهاد می‌کنیم چند ماه دیگر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - نیز صبر کنید تا اطلاعات - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - دقیق‌تری منتشر شود یا اپل از آیپد پرو ۲۰۲۰ رونمایی رسمی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سامان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام بچه ها یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone