🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24737.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

حس نوستالژیک به تکنولوژی و گجت‌های قدیمی از کجا ریشه می‌گیرد؟

دهه‌ای که گذشت، پر از پیشرفت بود؛ پیشرفت‌هایی در زمینه واقعیت افزوده، تکنولوژی‌های تشخیص چهره و ماشین‌های خودران. با این وجود، به نظر می‌رسد که همچنان به گذشته خود وابسته هستیم و حتی در بعضی ...

دهه‌ای که گذشت، پر از پیشرفت بود؛ پیشرفت‌هایی در زمینه واقعیت افزوده، تکنولوژی‌های تشخیص چهره و ماشین‌های خودران. با این وجود، به نظر می‌رسد که همچنان - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - به گذشته خود وابسته هستیم و حتی در بعضی مواقع، حس نوستالژیک تکنولوژی ما بر دیگر حس‌ها غلبه کرده است. اما آیا از خود پرسیده‌اید که چرا این گونه بوده است؟

جامعه با گذر از گوشی‌های معمولی و حرکت به سمت تلفن‌های هوشمند، پیشرفت خارق‌العاده‌ای انجام داده است. اما در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - همین دهه که گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای بزرگ خود به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - تمامی نیازهای جامعه پاسخ می‌دهند، شاهد عرضه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - گوشی‌هایی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - هستیم که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - مربوط به اوایل این هزاره می‌شوند. گوشی‌هایی مانند موتورولا ریزر و نوکیا ۳۳۱۰ دوباره عرضه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - شدند تا خاطرات گذشته را با تکنولوژی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - روز در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - هم آمیخته و لبخند را به صورت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - کاربران و علاقه‌مندان - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - قدیمی بیاورند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان

کریستین باچو (Krystine Batcho) - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - پروفسور روان‌شناسی و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - کارشناس نوستالژی کالج لو موین (Le Moyne) نیویورک عقیده دارد برهه‌های مشخصی از زمان، مانند تغییر یک دهه، می‌تواند حس - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - نوستالژیک کاربران که حس نوستالژیک تکنولوژی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - را نیز شامل می‌شود، برانگیزد. او می‌گوید:

زمانی که به این موضوع فکر می‌کنید، تضادی جالب را مشاهده خواهید کرد. فرهنگ ما - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - همواره در پی پیشرفت و حرکت رو به جلو بوده است. تکنولوژی هیچ‌گاه با هدف نوستالژی ساخته نشده بود؛ هیچ‌گاه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - قرار نبود مربوط به گذشته - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - باشد، زیرا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - همواره مخصوص - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - حال و آینده بود.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان

باچو باور دارد که حس - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - نوستالژی مردم، عموما حول محور عواطف مردم و یادگاری‌هایی که از قبل به جا مانده می‌چرخد؛ مانند دفترچه خاطرات و عکس‌ها. اما برای اولین بار تکنولوژی مانند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - افزونه‌ای برای ما شده که نمی‌توانیم خودمان را بدون آن تصور کنیم. باچو می‌گوید:

تا برهه زمانی مشخصی، ما - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - افرادی بودیم که تکنولوژی داخل زندگیمان را کنترل می‌کردیم. با تکنولوژی امروز، که بسیار هم هوشمند است، باعث می‌شود با خود - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - فکر کنیم که آیا واقعا بخشی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - از این کنترل را بر عهده تکنولوژی گذاشته‌ایم؟

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان

به عنوان یک جامعه، ما بسیار به هم متصل شده‌ایم که بر اساس مطالعات انجام شده، می‌تواند تا حدودی استرس‌زا و مضطرب‌کننده باشد. از همین رو برای این که خودمان را از این سطح از استرس و اضطراب برهانیم، تعجبی ندارد که به دنبال زمانی باشیم که چنین مفهوم‌هایی، معنا نداشته باشند؛ زمانی بدون استرس یا همان - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - گذشته.

باچو معتقد است که ما واقعا به دنبال گوشی‌های تاشو قدیمی نیستم تا آن‌ها را با نمایشگر‌های بزرگ و گوشی‌های هوشمند خود جایگزین کنیم؛ یا این که احتیاجی به دوربین‌های پولاروید قدیمی نداریم، زیرا دوربین گوشی‌های ما به خوبی نیازهایمان را برطرف می‌کنند. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - در اصل خاطراتی که به این تکنولوژی‌ها ضمیمه شده است را دوست - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - داریم. او می‌گوید:

چیزی که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - ما - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - در تکنولوژی قدیمی به دنبال آن هستیم، یادآور خاطراتی بوده که ممکن است فراموش کرده باشیم.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان

این یادآوری، می‌تواند حسی باشد که پس - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - از رسیدن به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - خانه داشتیم تا صفحه MySpace را چک کنیم؛ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - یا فرستادن جوک‌های بی‌مزه باشد که تنها از طریق پیامک با هم ردوبدل می‌‌کردیم. مهم خود تکنولوژی ذغالی و اینترنت دایل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - آپ نبود، مهم سادگی آن بود؛ مهم خاطرات هستند؛ مهم حس نوستالژیک است.

باچو می‌گوید:

ما واقعا به دنبال تکنولوژی‌های قدیمی نیستیم، ما تنها می‌خواهیم زمانی را با آن‌ها بگذرانیم و شاید گذشته را تخیل کنیم.

با این حال، بهتر است از تکنولوژی فعلی که در اختیارمان بوده لذت کافی را ببریم، زیرا کسی نمی‌داند شاید در پایان دهه بعدی نیز به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - سراغ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - آیفون ۱۱ یا نینتندو سوییچ خود بیاییم و خاطراتی را زنده کنیم که در حال حاضر قدرشان را نمی‌دانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سامان نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، به نظر من یکی از ایرادات رایج تکنوگاز AWM12W این است که در برخی مواقع امکان دارد آب به میزان کافی به داخل لباس‌شویی نرسد. این ممکن است به دلیل خطا در سیستم پمپاژ باشد. برای تعمیر این مشکل در شهر اصفهان منطقه روستای سپاهان شهر، می‌توانید به شرکت‌های تعمیراتی لوازم خانگی در این منطقه مراجعه کنید. اگر هنوز گارانتی دستگاه شما معتبر است، می‌توانید از خدمات پس از فروش آنلاین تکنوگاز نیز استفاده کنید. در هر صورت، توصیه می‌شود تعمیر را از تعمیرکاران ماهر و تجربه‌دار با تخصص در این نوع دستگاه‌ها انجام دهید تا مشکل شما به خوبی حل شود. با تشکر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone