🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24736.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تحول در تحقیق و توسعه صنعت لوازم خانگی ایران با آزمایشگاه آکوستیک پیشرفته اسنوا

گروه صنعتی انتخاب که بیشتر با برند لوازم خانگی اسنوا شناخته می شود، مجهزترین مرکز تحقیقات آکوستیک و ارتعاشات کشور را راه اندازی کرده است. این مرکز طبق جدیدترین استانداردهای جهانی و با هدف افزایش ...

گروه صنعتی انتخاب که بیشتر با برند لوازم خانگی اسنوا شناخته می شود، مجهزترین مرکز تحقیقات آکوستیک و ارتعاشات کشور را راه اندازی کرده است. این مرکز طبق جدیدترین استانداردهای جهانی و با هدف افزایش رضایت مشتریان محصولات خانگی این شرکت فعالیت می کند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان

در جریان نهمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات کشور که در دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار شد، گروه صنعتی انتخاب تفاهم نامه ای را برای افزایش همکاری های دانشگاهی و پژوهشی در این زمینه منعقد کرد. طی این رویداد با منصور سعیدزاده، مدیر دپارتمان روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب صحبت کردیم. سعیدزاده با اشاره به سرمایه گذاری عظیم این هلدینگ در بخش تحقیق و توسعه به دیجیاتو گفت:

«گروه صنعتی انتخاب به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده لوازم خانگی در ایران، مراکز تحقیق و توسعه متعددی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را در کشورهای مختلف در اختیار دارد که قلب تپنده آن در کارخانه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اسنوا قرار گرفته است. - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سرمایه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گذاری قریب به 1.5 میلیون دلاری برای راه اندازی مرکز تحقیقات آکوستیک و ارتعاشات، باعث می شود تا لوازم خانگی این شرکت با نیازهای بازار و خواسته های مشتری منطبق شوند.»

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان

فرایند طراحی، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ساخت و اجرای اتاق آکوستیک اسنوا توسط شرکت اکل (Eckel) کانادا انجام شده که معروف ترین شرکت در این حوزه به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شمار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می رود و رکورد گینس ساکت ترین اتاق جهان را در اختیار دارد که برای شرکت مایکروسافت ساخته شده است. از ویژگی های این اتاق نیمه صامت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نویز پس - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - زمینه 16 دسیبل
  • فرکانس قطع 125 هرتز
  • سه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - درب کامپوزیتی با قابلیت ایزوله صدا
  • سیستم تعلیق ارتعاشی برای جذب ارتعاشات اطراف اتاق
  • سیستم کنترل هوشمند دما از محدوده 10 تا 45 درجه
  • سیستم داده پردازی حرفه ای با تجهیزات پیشرفته
  • قابلیت اندازه گیری همزمان صدا، ارتعاش و دما

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان

رامین جهادی، رئیس بخش مرکز تحقیقات نویز و ارتعاشات گروه صنعتی انتخاب به دیجیاتو می گوید صنعت لوازم جانبی ایران، مرجعی برای نویز محصولات نداشته و اداره استاندارد هم پیگیری های لازم را در این زمینه انجام نمی دهد. شرکت اسنوا پیش از این با صرف هزینه گزاف، برخی محصولات مهم را به آزمایشگاه های VDE آلمان ارسال می کرده تا از این نظر مورد ارزیابی قرار گیرند. حالا - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - با راه اندازی این اتاق آکوستیک و اطمینان از ثابت ماندن نویز پس زمینه، می توان سنجش ها را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در سطح استانداردهای جهانی انجام داد.

اما چرا اندازه گیری نویز و ارتعاش محصولات در این حد اهمیت دارد؟ دکتر یونسیان، رئیس انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران در این رابطه به دیجیاتو می گوید:

«یکی از شاخص های مهم کیفی لوازم خانگی، بحث صدا و ارتعاش است. بعضی از این لوازم مثل یخچال دائماً در حال کار هستند و کمترین میزان کاهش صدا در آنها، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - روی رضایت مشتری در درازمدت تأثیر بسزایی خواهد داشت.»

به گفته یونسیان، شرکت اسنوا این نیاز را به خوبی احساس کرده و با - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سرمایه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گذاری هنگفت، پیشرفته ترین امکانات سخت افزاری جهان را به کار گرفته تا رضایت نهایی مشتریان را به سطح تازه ای برساند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان

حوزه صدا و ارتعاش، یکی از حوزه های کاملاً تخصصی و پیچیده مهندسی به شمار می رود و شرکت های فعال در این صنعت به ارتباط کامل با دانشگاه نیاز دارند تا در این زمینه پیشرفت کنند. امضای تفاهم نامه بین گروه صنعتی انتخاب - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران نیز در همین راستاست. سعیدزاده در این رابطه به دیجیاتو می گوید:

«سرمایه گذاری سنگین گروه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - صنعتی انتخاب در بخش سخت افزاری و راه اندازی اتاق آکوستیک، به پشتیبانی نرم افزاری از سوی مراکز دانشگاهی نیاز دارد. ما می خواهیم با تعریف پروژه های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مشترک با دانشگاه های مختلف، استانداردهای این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - حوزه را در کشور توسعه بدهیم.»

راه اندازی این مرکز پیشرفته تحقیقات آکوستیک در گروه کارخانجات اسنوا، می تواند فصل جدیدی را برای استانداردسازی لوازم خانگی ایران آغاز کند. به گفته جهادی، حتی اداره استاندارد می تواند آزمایشگاه های اسنوا را به عنوان مرجع سنجش اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و دیگر شرکت ها را به استفاده از این تجهیزات ملزم نماید. - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این الزام در نهایت به رضایتمندی بیشتر مشتریان و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ارتقاء صنعت لوازم خانگی در کشور خواهد انجامید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone