🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24733.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اسنپ مبلغ کمک‌ هزینه خرید بنزین را برای رانندگانش ۲ برابر کرد

طرح جدید سهمیه‌بندی بنزین که بیش از یک ماه از اجرایی شدنش می‌گذرد چالش‌هایی برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ایجاد کرده که تا به امروز با همکاری این شرکت‌ها، چالش‌های قیمت جدید بنزین برای رانندگان کمرنگ ...

طرح جدید سهمیه‌بندی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مازندران استان مازندران - بنزین که بیش از - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مازندران استان مازندران - یک ماه از اجرایی شدنش - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مازندران استان مازندران - می‌گذرد چالش‌هایی برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ایجاد کرده که تا به امروز با - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مازندران استان مازندران - همکاری این شرکت‌ها، چالش‌های قیمت جدید بنزین برای رانندگان کمرنگ شده است و در تازه‌ترین اقدام اسنپ، مبلغ کمک هزینه خرید بنزین دو برابر شده است.

اسنپ با راه‌اندازی کمپینی به نام «کمپین ۱۰۰۱» که از ۳۰ آذرماه شروع شده، برای رانندگان - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مازندران استان مازندران - خود امکان جدیدی فراهم - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مازندران استان مازندران - کرده که - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مازندران استان مازندران - علاوه بر دریافت اعتبار - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مازندران استان مازندران - سهمیه سوخت از شرکت ملی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مازندران استان مازندران - فراورده‌های نفتی، هزینه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مازندران استان مازندران - خرید بنزین جداگانه‌ای از خود اسنپ نیز دریافت نمایند. - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مازندران استان مازندران - لازم به ذکر است این اعتبار در صورت پیمایش بالای هزار کیلومتر در - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مازندران استان مازندران - هفته به رانندگان اعطا خواهد شد.

نحوه محاسبه هزینه دریافتی به این صورت است که هر راننده‌ای که ۱۰۰۰کیلومتر اولیه خود را در طول یک هفته در سفرهای اسنپی پیمایش داشته باشد، به ازای هر ۱۰۰کیلومتربیشتر، کمک‌هزینه خرید بنزین دریافت می‌کند. این هزینه مازاد بر سهمیه‌ای است که پیش از این برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مازندران استان مازندران - نظر گرفته شده بود.

مبلغ کمک‌هزینه این طرح که در شروع طرح به ازای هر ۱۰۰کیلومتر ۱۰هزار تومان بوده، حالا در اقدامی ویژه دو برابر شده است تا رانندگان این سامانه بدون دغدغه بتوانند به کار خود - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر مازندران استان مازندران - ادامه دهند. به این ترتیب رانندگان عضو ناوگان اسنپ بابت هر ۱۰۰کیلومتر بیشتر، ۲۰هزار تومان کمک هزینه خرید بنزین دریافت می‌کنند. لازم به ذکر است که کمک‌هزینه فوق هیچ‌ محدودتی ندارد و هر هفته به اعتبار اسنپی رانندگان افزوده می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone