🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37578.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

موبایل U12 پلاس احتمالا تنها پرچمدار امسال HTC خواهد بود

سال گذشته اچ‌تی‌سی دو مدل تلفن همراه پرچمدار معرفی کرد. یکی U11 در ماه مه و یکی U11 پلاس در ماه نوامبر. هیچ‌یک از این دو تلفن همراه تعداد زیادی از مخاطبان را جذب خود ...

سال گذشته اچ‌تی‌سی دو مدل تلفن همراه پرچمدار معرفی کرد. یکی U11 در ماه مه و یکی U11 پلاس در ماه نوامبر. هیچ‌یک از این دو تلفن همراه تعداد زیادی از مخاطبان را جذب خود نکردند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - و گویا به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - همین دلیل اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته سیاست امسال خود را عوض کند.

به گفته وبسایت HTC Source، موبایل U12 پلاس که اخیرا صحبت‌ها در مورد آن بالا گرفته، تنها پرچمدار امسال شرکت اچ‌تی‌سی خواهد بود و گویا قرار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - نیست اصلا HTC U12 ساخته شود. در عوض قرار است شاهد عرضه U12 Life باشیم، مشابه مدل سال گذشته که در حقیقت یک موبایل میان‌رده به حساب می‌آید.

انتظار می‌رود HTC U12 پلاس اوایل ماه مه در برخی نقاط جهان عرضه شود. به گفته HTC Source این احتمال وجود دارد که با سخت‌افزاری مشابه به گلکسی اس ۹ پلاس، قیمت دستگاه مشابه گلکسی اس ۹ و نزدیک به ۷۰۰ دلار باشد. با وجود سهم پایین اچ‌تی‌سی از بازار، تصمیم عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد که البته فعلا نمی‌توان در مورد آن با اطمینان سخن گفت.

احتمالا این تلفن همراه نمایشگر کواد اچ‌دی پلاس - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - ۶ اینچی، اسنپدراگون ۸۴۵، دوربین دوگانه در قسمت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - جلویی و پشتی، ۶ گیگابایت رم و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone