🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37579.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپیک گیمز از تازه ترین پیشرفت های گرافیکی موتور «آنریل» رونمایی کرد [تماشا کنید]

در جریان کنفرانس توسعه دهندگان بازی در سان فرانسیسکو، کمپانی اپیک گیمز ارائه ای درباره بهبودهای صورت گرفته در موتور گرافیکی خود داشت. بزرگ ترین دستاورد تازه اپیک گیمز در توسعه موتور آنریل، «پایش همزمان ...

در جریان کنفرانس توسعه دهندگان بازی در سان فرانسیسکو، کمپانی اپیک گیمز ارائه ای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - درباره بهبودهای صورت گرفته در موتور گرافیکی خود داشت. بزرگ ترین دستاورد تازه اپیک گیمز در توسعه موتور - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - آنریل، «پایش همزمان پرتو نور» است که در نمایشی مرتبط با جهان فرنچایز جنگ‌های ستاره‌ای شاهد آن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - هستیم. اپیک گیمز همچنین نمایشی از یک موجود بیگانه به نام Osiris - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - منتشر کرده که صداگذاری و انیمیشن های آن توسط بازیگر شخصیت گالوم، اندی سرکیس انجام شده است.

تونی تاماسی، نایب رییس ارشد انویدیا می گوید این تکنیک رندرینگ «برای سال ها، رویای صنعت گرافیک و تصویرسازی بوده است». اما تا امروز محدودیت های چیپ های گرافیکی باعث می شد که قادر به بهره گیری از آن نباشیم. اما حالا دوره و زمانه متفاوتی است و به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - کمک Nvidia RTX و رابط - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - برنامه نویسی DirectX Raytracing مایکروسافت، اپیک گیمز پایش همزمان پرتو نور را اواخر سال جاری میلادی در دسترس تمام توسعه دهندگان موتور آنریل قرار می دهد.

از طرف دیگر، ویدیوی Osiris روی انیمیشن های چهره و نقشه برداری مستقیم چهره بازیگر و انتقال اطلاعات آن به چهره کاراکتر دیجیتالی متمرکز است. با استفاده از تکنولوژی Meta Human Framework، موتور آنریل قادر به تولید انیمیشن هایی خواهد بود که به شکلی اعجاب انگیز به نمونه های واقعی شبیه خواهند بود. در این نمایش هم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - شاهد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - سطحی سرسام آور از جزییات - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - گرافیکی و وضوح هستیم که البته در آینده نزدیک محقق نمی شود و صرفاً یک «اثبات مفهوم» به حساب می آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone