🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37580.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ابراز رضایت تلویحی زاکربرگ از قاعده مند شدن فعالیت فیسبوک در کشورهای مختلف

ابعاد رسوایی مشارکت فیسبوک در ماجرای کمبریج آنالیتیکا هر روز افزایش می یابد و کسی نمی داند این شرکت می بایست چه تاوانی را برای خلاصی از آن بپردازد. برخی حتی احتمال جریمه های سنگین ...

ابعاد رسوایی مشارکت فیسبوک در ماجرای کمبریج آنالیتیکا هر روز افزایش می یابد و کسی نمی داند این شرکت می بایست چه تاوانی را برای خلاصی از آن بپردازد. برخی حتی احتمال جریمه های سنگین میلیاردی را برای کمپانی مذکور مطرح نموده اند و این سوای ضربه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - ای است که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - به حیثیت و آبروی فیسبوک - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - وارد آمده.

مارک زاکربرگ به عنوان مدیرعامل این شبکه اجتماعی در روزهای اخیر و طی مصاحبه های متعدد تلاش کرده با اظهار نظرهای اطمینان بخش و عذر پذیرانه تا حد امکان به بازیابی چهره شرکتش و اعتماد کاربران بپردازد. اما در این میان پاسخ او به سوال خبرنگار شبکه CNN توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

او در جواب سوال لری سگال که پرسیده بود آیا او - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - و همکارانش نگران اعمال نظارت و قاعده مندی فعالیت های شرکتش توسط دولت ها در کشورهای مختلف نیست اعلام کرد: «واقعیت این است که نمی توانم با اطمینان بگویم که ما نباید تحت نظارت و کنترل کار کنیم. به طور کلی تکنولوژی به یک ترند جهانی در حال گسترش تبدیل شده است. من فکر می کنم که به جای موافق یا مخالف بودن با نظارت باید پرسید که چه نظارت و قاعده ای صحیح و کدام نادرست است.»

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران

او در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - ادامه به توضیح - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - بیشتر دیدگاه خود می پردازد: «قواعدی در خصوص شفافیت وجود دارد که من از اعمال آنها استقبال می کنم. اگر به حجم قواعد و محدودیت ها در خصوص تبلیغات تلویزیونی یا نشریات نگاه کنید این سوال پیش می آید که چرا نباید چنین چیزی در حوزه فعالیت های اینترنتی وجود داشته باشد؟ مسئله مهمی است که مردم بدانند تبلیغاتی که در صفحات مختلف فیسبوک برایشان به نمایش درمی آید توسط چه کسی و با چه هزینه ای سفارش داده شده است. این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - مسئله در خصوص - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - برخورد با محتواهای نفرت پراکن نیز صدق می کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone