تعمیرات یخچال هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20269.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: قوه قضاییه برای فیلتر اینستاگرام به جمع بندی نرسیده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد که نه قوه قضاییه و نه عقل جمعی کشور به چنین جمع‌بندی نرسیده است که اینستاگرام فیلتر شود. «محمدجواد آذری جهرمی» در مصاحبه‌ای که با رادیو تهران داشته ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد که نه قوه قضاییه و نه عقل جمعی کشور به چنین جمع‌بندی نرسیده است که - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اینستاگرام فیلتر شود.

«محمدجواد آذری جهرمی» در مصاحبه‌ای که با رادیو تهران داشته درباره آینده شبکه‌های اجتماعی و به‌طور مشخص شبکه اینستاگرام که از معدود پلتفرم‌های بین‌المللی فیلتر نشده در ایران است، گفت: «من شرایط جامعه را - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به سمتی نمی‌بینم که هدفی برای فیلتر کردن اینستاگرام وجود داشته باشد. البته عده‌ای همیشه معتقد بوده‌اند که این پلتفرم را باید بست، فشار هم وارد کرده و می‌کنند ولی طبیعتاً تاکنون عقل جمعی کشور به این‌چنین جمع‌بندی نرسیده است.»

جهرمی باور دارد عده‌ای بارها و بارها از وزارت ارتباطات خواسته‌اند و به آنها فشار آوردند که اینستاگرام فیلتر شود، او - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با تاکید بر این نکته که تصمیم - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گیری در مورد فیلترینگ با وزارت ارتباطات نیست گفت: «مسئولیت صدور حکم و تصمیم‌گیری برای فیلترینگ جای دیگری است و فشار را باید - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به نهاده مربوطه که به‌طور مشخص قوه قضاییه و دادستانی کل کشور بر اساس - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - حکم کارگروه - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تعیین مصادیق هستند وارد کنند.»

تعمیرات یخچال هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

جهرمی تاکید دارد که وزارت ارتباطات نه قانونا اختیار فیلتر کردن یک پلتفرم را - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دارد و نه می‌تواند چنین کاری انجام دهد: «آن‌که فیلتر می‌کند شرکت‌های اینترنتی است و آن‌که حکم را صادر می‌کند مشخص است کجاست؛ بنابراین باید این مطالبات را جای دیگری پیگیری کنند.»

گفتنیست وزیر ارتباطات پیش‌تر در گفتگو با دیجیاتو تاکید کرده بود که به هیچ‌عنوان علاقه‌ای به اینکه وزارتخانه تحت اختیار او متولی فیلترینگ باشد ندارد. در حال حاضر وزارت ارتباطات که یکی از متولیان اصلی ارتباطات اینترنتی در ایران است، تنها یک رای در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه دارد.

آذری جهرمی با تأکید بر این عبارت که «در هر حال - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - من در قوه قضاییه - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - هم‌چنین جمع‌بندی برای فیلترینگ اینستاگرام ندیده‌ام» تاکید کرده که قوانین این حوزه نیازمند بازنگری است و ناهنجاری‌ها در شبکه‌های اجتماعی را باید - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با آموزش و - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - فرهنگسازی حل کرد: «البته بپذیریم که اشکالات و ناهنجاری‌هایی در شبکه‌های اجتماعی - تعمیرات یخچال هایر در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - وجود دارد و مقداری قوانین ما نیازمند بازنگری است و منطبق با واقعیت‌های امروز فضای مجازی نیست و باید پیرامون آن فرهنگسازی کرد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone