🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14494.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تزریق عمومی واکسن برکت به داوطلبان مرحله سوم از ۲۴ اردیبهشت آغاز می‌شود

مدیر اجرایی طرح واکسن کوو ایران برکت ساعاتی پیش اعلام کرد که تزریق عمومی واکسن برکت به داوطلبان مرحله سوم کارآزمایی بالینی از ۲۴ اردیبهشت ماه در تهران و کرج آغاز می‌شود. «سید رضا مظهری» ...

مدیر اجرایی طرح واکسن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - کوو ایران برکت ساعاتی پیش اعلام - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - کرد که تزریق عمومی واکسن برکت به داوطلبان مرحله - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - سوم کارآزمایی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - بالینی از ۲۴ اردیبهشت ماه در تهران و کرج آغاز می‌شود.

«سید رضا مظهری» درباره فاز سوم واکسیناسیون در کشور گفت: «افتتاح نمادین فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن ایران - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - برکت، پنجم اردیبهشت ماه در هتل ارم انجام شد و طی این مدت مقدمات و بسترهای لازم برای تزریق - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - واکسن به تعداد زیادی از داوطلبان این مرحله سوم تست انسانی فراهم شده است.»

به گفته مظهری  روند آماده سازی واکسیناسیون شامل چند مرحله از جمله اطلاع رسانی، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - ثبت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - نام، غربالگری، نوبت دهی، انجام خدمات پاراکلینیکی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - و پزشکی و تزریق است که این مراحل انجام شده و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - از ۲۴ اردیبهشت ماه تزریق واکسن به داوطلبان مرحله سوم تست انسانی آغاز می شود.

مظهری با اشاره به اینکه تزریق واکسن به این افراد طی برنامه‌ریزی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - مشخصی در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - سوله‌ها انجام می‌شود، گفت: «پنج سوله در تهران و یک سوله در کرج انتخاب و تجهیز شدند تا در اسرع وقت تزریق واکسن به داوطلبان انجام گیرد. تعداد داوطلبان مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - کوو ایران برکت به ۲۰ هزار نفر می‌رسد که حدود ۱۲ هزار نفر مربوط به شهرهای تهران و کرج و بقیه هم مربوط به ۴ شهر دیگر هستند.»

مظهری با اشاره به اینکه فاز سوم تست انسانی واکسن در ۶ شهر تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد و بوشهر انجام می‌شود اعلام کرده فازهای اول و دوم تست انسانی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - این واکسن در تهران انجام شد و فاز سوم در این ۶ شهر انجام خواهد شد.

آنطور که مظهری گفته در فاز اول تست انسانی فاصله تزریق واکسن بین دوز اول و دوم ۱۴ روز بود اما بر اساس نتایج مطالعات این فاصله به ۲۸ روز تغییر یافت تا نتایج بهتری در ایمنی زایی انجام شود. به نظر می‌رسد این تغییر پروتکل سبب شده تا روند تزریق واکسن با فاصله زمانی بیشتری انجام شود و زمان بیشتری نسبت به مرحله اول تست انسانی، صرف این کار شده است.

مدیر اجرایی طرح واکسن کُوو ایران برکت تأکید کرد که اولویت اصلی کشور تامین واکسن کرونای مورد نیاز کشور است و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - تا مشکل کشور برطرف نشود، به سمت صادرات واکسن به کشورهای دیگر نخواهد رفت: «به عبارتی فعلا برنامه ای برای صادرات این واکسن نداریم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - تا نیاز کشور در این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - زمینه برطرف شود. هرچند کشورهای همسایه نیاز به این واکسن دارند اما تأمین نیازهای داخلی در اولویت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قزوین استان زنجان - اصلی است و بعد از تامین نیازهای داخلی موضوع صادرات این محصول مطرح می شود و به این سمت خواهیم رفت.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلجو نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
بچه ها سایت ***** لباسشویی باکنشت wa 5056 شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone