🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14487.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از معرفی ایرباد پرچمدارش در ۲۳ اردیبهشت خبر داد

در سه ماهه آخر ۲۰۲۰، شیائومی در چین از هدفون‌ بی‌سیم جدیدش یعنی Mi Air 2 Pro رونمایی کرد. مهم‌ترین ویژگی این هدفون، حذف نویز محیط هنگام پخش صداست. حالا پس از گذشت هفت ماه، ...

در سه ماهه آخر ۲۰۲۰، شیائومی در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فومن استان گیلان - چین از هدفون‌ بی‌سیم جدیدش یعنی Mi Air 2 Pro رونمایی کرد. مهم‌ترین ویژگی این هدفون، حذف نویز محیط هنگام پخش - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فومن استان گیلان - صداست. حالا پس از گذشت هفت ماه، این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فومن استان گیلان - کمپانی قصد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فومن استان گیلان - دارد تا بار دیگر هدفون بی سیم دیگری با قابلیت حذف نویز محیط معرفی کند.

امروز شیائومی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فومن استان گیلان - رندر جدیدی از این هدفون بی سیم جدید خود را منتشر و اعلام کرده که تا سه روز - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فومن استان گیلان - دیگر یعنی ۲۳ اردیبهشت به طور رسمی آن را معرفی می‌کند. متاسفانه این رندر فقط پشت کیس شارژ این هدفون را نشان می‌دهد و اطلاعات خاصی از خود هدفون را مشخص نمی‌کند. تنها چیزی که مشخص است، لوگوی جدید شیائومی روی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فومن استان گیلان - کیس این هدفون‌ است. همچنین شیائومی گفته این هدفون بی‌سیم، پرچمدار جدید هدفون‌های این کمپانی خواهند بود.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فومن استان گیلان

انتظار می‌رود که کیس - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فومن استان گیلان - شارژ این هدفون جدید مانند مدل قبلی خود یعنی Mi Air 2 Pro قابلیت شارژ بی‌سیم داشته باشد و ظرفیت باتری آن به ۵۰۰ میلی‌ آمپر برسد. این هدفون کاملا داخل گوش قرار می‌گیرد و تاکنون فقط از رنگ مشکی آن رونمایی شده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فومن استان گیلان - که همرنگ با کیس شارژ آن است. همچنین با توجه به شایعاتی که وجود دارد، این مدل هدفون جدید از مدل قبلی خود مقاوم‌تر و عملکرد قابلیت حذف نویز محیط آن بهتر است.

با هشتگ‌هایی که اخیرا در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فومن استان گیلان - چین استفاده شده، احتمال می‌رود که اسم این هدفون جدید «Mi Noise Reduction Pro» باشد. با اینکه اطلاعات دقیقی از این محصول در دست نیست، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فومن استان گیلان - اما احتمالا در این هفته قبل از معرفی رسمی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر فومن استان گیلان - اطلاعات جدیدی از آن منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone