🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14505.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ‌های ایسوس زفیروس M16 و S17 با جدیدترین پردازنده‌های اینتل معرفی شدند

اینتل به تازگی از جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده‌های مخصوص لپ‌تاپ خود با نام «Tiger Lake-H» رونمایی کرده و حالا ایسوس از آن‌ها استفاده کرده است. ایسوس زفیروس M16 و S17 با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل ...

اینتل به تازگی از جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده‌های مخصوص لپ‌تاپ خود با نام «Tiger Lake-H» رونمایی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر داراب استان فارس - کرده و حالا ایسوس از آن‌ها استفاده کرده است. ایسوس زفیروس M16 و S17 با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

در کنار پردازنده‌های اینتل، انویدیا هم از جدیدترین کارت‌های گرافیک خود برای لپ‌تاپ‌های - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر داراب استان فارس - گیمینگ مقرون به صرفه رونمایی کرده. حالا ایسوس گفته لپ‌تاپ‌های گیمینگ کنونی‌اش را با GPUهای RTX - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر داراب استان فارس - 3050 و RTX 3050 Ti بروزرسانی می‌کند.

ایسوس زفیروس M16

زفیروس M16 جدیدترین عضو خانواده لپ‌تاپ‌های زفیروس محسوب می‌شود که وزن و ضخامت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر داراب استان فارس - پایینی دارد. این محصول که جایگزین زفیروس M15 می‌شود، وزنی برابر ۱.۹ کیلوگرم دارد و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر داراب استان فارس - ضخامتش هم به ۱۹.۹ میلی‌متر می‌رسد. این لپ‌تاپ‌ از زبان طراحی مشابه نسل قبل بهره می‌برد.

ایسوس زفیروس M16 - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر داراب استان فارس - به نمایشگر ۱۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۴ درصد مجهز شده. رزولوشن این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر داراب استان فارس - پنل به ۱۴۴۰ در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر داراب استان فارس - ۲۵۶۰ پیکسل و رفرش ریت آن به ۱۶۵ هرتز می‌رسد. از سایر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر داراب استان فارس - ویژگی‌های آن می‌توان به پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 و پشتیبانی از دالبی ویژن اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر  داراب استان فارس

قلب تپنده این لپ‌تاپ پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل هستند و در بالاترین مدل با Core i9-11900H در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. ایسوس زفیروس M16 را می‌توان با کارت‌های گرافیک RTX 3050 Ti تا RTX 3070 سفارش داد. این محصول از وبکم، کیبورد با نور پس زمینه RGB، سیستم صوتی با ۶ اسپیکر و پشتیبانی از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر داراب استان فارس - دالبی اتموس و آرایه میکروفن سه بعدی بهره می‌برد.

ایسوس زفیروس S17

این لپ‌تاپ ضخامت کمی دارد اما بسیار قدرتمند است. زفیروس S17 در بالاترین مدل از پردازنده Core i9-11900H بهره می‌برد و همچنین دارای کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 3080 است.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر  داراب استان فارس

نمایشگر ۱۷ اینچی این لپ‌تاپ با رزولوشن WQHD و 4K روانه بازار می‌شود و از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر داراب استان فارس - رفرش ریت بالا بهره می‌برد، البته ایسوس اطلاعات زیادی در این زمینه منتشر نکرده است. این محصول هم سیستم صوتی با ۶ اسپیکر دارد.

از سایر ویژگی‌های زفیروس S17 می‌توان به سه درگاه حافظه SSD در پیکربندی RAID و کیبورد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر داراب استان فارس - با نور پس زمینه RGB اشاره کرد.

ایسوس اعلام کرده لپ‌تاپ‌های گیمینگ از سری ROG و TUF از این پس - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر داراب استان فارس - با کارت‌های گرافیک RTX 3050 و RTX 3050 Ti هم قابل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر داراب استان فارس - سفارش خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone