🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14500.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی با ایرباد پرچمدار FlipBuds Pro به جنگ ایرپاد پرو اپل می‌رود

شیائومی دیروز از معرفی یک ایرپاد پرچمدار در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خبر داد و حالا نام آن را اعلام کرده. این ایرباد که FlipBuds Pro نام دارد، از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد. شیائومی ...

شیائومی دیروز از معرفی یک ایرپاد پرچمدار در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خبر داد و حالا نام آن را اعلام کرده. این ایرباد که FlipBuds Pro نام دارد، از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد.

شیائومی در کنار اعلام نام این ایرپاد، دو تصویر دیگر از آن منتشر کرده که ما را با بیشتر با آن آشنا می‌کند. یکی از این تصاویر بخش جلویی قاب قابل شارژ آن را نشان می‌دهد و عکس دوم حاوی خود ایرباد است.

دیروز چینی‌ها برای اعلام معرفی ایرباد FlipBuds Pro از تصویر بخش پشتی قاب آن استفاده کردند که حاوی لوگوی جدید شیائومی بود. شیائومی گفته که این هدفون بی‌سیم را در راستای لوگوی جدیدش طراحی کرده است.

طبق تصویر منتشر شده از این ایرباد، طراحی آن ترکیبی از ایرپاد پرو اپل و هواوی فری بادز پرو است. طراحی قاب مشابه محصول هواوی و خود ایرباد مشابه نماینده اپل است.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر رویان استان مازندران

این اولین باری نیست که با نام FlipBuds Pro مواجه می‌شویم چرا که چینی‌ها این نام تجاری را به همراه FlipBuds در فوریه - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر رویان استان مازندران - سال جاری میلادی ثبت کردند. در ماه گذشته میلادی هم شایعه‌ای به تولید ایربادهای بی‌سیم با این نام‌ها اشاره کرده بود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این محصول منتشر نشده، اما شیائومی گفته - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر رویان استان مازندران - با سیستم حذف نویز فعال می‌تواند صداهای مزاحم را تا ۴۰ دسی‌بل کاهش دهد. علاوه بر این، روی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر رویان استان مازندران - بخش جلویی قاب آن یک LED به چشم می‌خورد که وضعیت شارژ را نشان می‌دهد. در بخش پشتی هم لوگوی جدید این برند - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر رویان استان مازندران - به چشم می‌خورد.

با توجه به استفاده از کلمه پرو در نام این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر رویان استان مازندران - ایرباد و البته طراحی مشابه با ایرپاد پرو، به نظر می‌رسد شیائومی خودش - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر رویان استان مازندران - را برای رقابت با این ایرباد بی‌سیم کوپرتینویی‌ها آماده می‌کند. البته گزارش‌ها از معرفی نسل جدید - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر رویان استان مازندران - ایرپاد در آینده نزدیک خبر می‌دهند، بنابراین شاید این کمپانی یک نسل از کوپرتینویی‌ها عقب‌تر باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone