🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14492.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

زنجیره تامین اپل در هند تحت تاثیر موج جدید ویروس کرونا قرار گرفت

۱۳ نفر از کارکنان دو کارخانه ویسترون و فاکسکان از زنجیره تامین اپل در کشور هند به ویروس کرونا مبتلا شدند. این اتفاق بخشی از فعالیت‌های این دو کارخانه را دچار مشکل کرد ولی حالا ...

۱۳ نفر از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سلفچگان استان قم - کارکنان دو کارخانه ویسترون و فاکسکان از زنجیره تامین اپل در کشور هند به ویروس کرونا مبتلا شدند. این اتفاق بخشی از فعالیت‌های این دو کارخانه را دچار مشکل کرد ولی حالا ظاهرا فعالیت‌ها به روند عادی بازگشته است.

فاکسکان شنبه تایید کرد که ۱۰ مهندس چینی در کارخانه شهر «چنای» هند کرونا گرفته‌اند. با مثبت شدن نتیجه آزمایش این ۱۰ نفر، آن‌ها فورا در بیمارستانی در همان منطقه قرنطینه شدند. به دنبال این اتفاق، کارخانه فاکسکان ضدعفونی شد اما به فعالیت‌هایش ادامه داد. مدیریت این کارخانه اعلام کرده که لوازم و تجهیزات لازم را در اختیار کارکنان خود قرار خواهد داد تا از شیوع هرچه بیشتر ویروس جلوگیری کند.

خبرگزاری Central News Agency - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سلفچگان استان قم - می‌گوید فاکسکان آماده است تا با تبعیت از سیاست‌های دولت محلی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سلفچگان استان قم - تغییرات لازم برای مقابله با موج جدید همه‌گیری ویروس کرونا را اجرا کند. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سلفچگان استان قم - با این حال، منابع گزارش داده‌اند که به خاطر اثرات منفی تعطیلی کارخانه، دولت به فاکسکان اجازه داده تا خط تولید را فعال نگه دارد و کارش را متوقف نکند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سلفچگان استان قم

شیوع ویروس کرونا در فاکسکان تنها اتفاقی نیست که احتمالا زنجیره - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سلفچگان استان قم - تامین اپل در هند را تحت تاثیر قرار خواهد داد. شرکت ویسترون پنج روز پیش از کشف موارد ابتلا به کووید-۱۹ خبر داده بود و آزمایش کرونای سه نفر از مهندسان این شرکت در کارخانه «کولار، کارناتاکا» مثبت شد.

ویسترون به محض آگاهی از ابتلای کارمندان به ویروس کرونا، دولت محلی را در جریان گذاشت و به مدت پنج روز کارخانه را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سلفچگان استان قم - تعطیل کرد تا طبق پروتکل‌های پیش‌گیری محیط را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سلفچگان استان قم - ضدعفونی کند. در این فاصله زمانی، سایر نیروها تحت نظارت قرار گرفتند و آماده‌سازی‌های لازم برای واکسیناسیون آن‌ها انجام شد.

فاکسکان و ویسترون از جمله - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سلفچگان استان قم - اعضای اصلی زنجیره تامین اپل هستند که محصولات نهایی این شرکت را مونتاژ می‌کنند. در حال حاضر مشخص نیست که این اتفاق دقیقا چه تاثیری بر تولیدات اپل خواهد گذاشت، ولی چون فاکسکان تعطیلی طولانی مدتی نداشته، احتمالا شاهد مشکل جدی در خط تولید نخواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone