🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14497.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گزارش مالی مدیاتک از رشد چشمگیر درآمد و سهم بازار آن خبر می‌دهد

گزارش مالی درآمد مدیاتک در ماه آوریل نشان می‌دهد این شرکت با ورود به بازار چیپ‌ گوشی‌های 5G توانسته درآمدی بالغ بر ۱.۳۲ میلیارد دلار کسب کند که خبر از رشد ۷۸ درصدی درآمد این ...

گزارش مالی درآمد مدیاتک - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زنجان استان زنجان - در ماه آوریل نشان می‌دهد این شرکت با ورود به بازار چیپ‌ گوشی‌های 5G توانسته درآمدی بالغ بر ۱.۳۲ میلیارد دلار کسب کند که خبر از رشد ۷۸ درصدی درآمد این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل می‌دهد.

براساس اعلام رسمی این شرکت، در ماه گذشته میلادی (‌۱۲ فروردین‌ماه تا ۱۰ اردیبهشت ماه ) این شرکت فروش خوبی را تجربه کرده است و موفق به کسب درآمدی بالغ بر ۱.۳۲ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زنجان استان زنجان - میلیارد دلار شده است. این در حالی است که سال گذشته در ماه آوریل درآمد مدیاتک تنها ۷۳۵ میلیون دلار گزارش شده بود. در نتیجه درآمد این شرکت در حدود ۵۷۳ میلیون دلار افزایش یافته که خبر از رشد ۷۸ درصدی می‌دهد.

مدیاتک در گزارش مالی خود، میزان فروش خالص تلفیقی شرکت را در سه ماه اول سال ۲۰۲۱ به اشتراک گذاشته است. با توجه به داده‌های عددی گزارش مالی،‌ درآمد سالیانه این شرکت رشد ۷۷.۶۳ درصدی را تجربه کرده است.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زنجان استان زنجان

میزان فروش سه ماهه اول ۲۰۲۱ مدیاتک رقمی در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زنجان استان زنجان - حدود ۵.۱۸ میلیارد دلار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زنجان استان زنجان - گزارش شده است. در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زنجان استان زنجان - حالیکه در مدت مشابه یعنی سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ درآمد شرکت رقمی در حدود ۲.۹۱ میلیارد دلار بود که مجددا نشان می‌دهد میزان فروش تولیدکننده نیمه هادی در سه ماهه اول سال جاری میلادی نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری را تجربه کرده است.

البته گفتنی است درآمد مدیاتک در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زنجان استان زنجان - ماه آوریل نسبت به یک ماه قبل‌تر کاهش جزئی ۸.۹۱ درصدی داشته است ولی در مجموع در طول سه ماه اول سال جاری میلادی روزهای خوبی برای این شرکت رقم خورده است.

مدیاتک ۳۷ درصد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زنجان استان زنجان - سهم بازار جهانی چیپ موبایل را در اختیار دارد و کوالکام نیز به فاصله نزدیکی از این شرکت، سهم بازار  ۳۰ درصدی تراشه گوشی‌های ۵G را از آن خود کرده است. انتظار می‌رود مدیاتک همچنان رشد خود را در سال جاری ادامه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone