🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14502.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ‌های لنوو لیجن 7i و 5i پرو با پردازنده‌های جدید نسل یازدهم اینتل رونمایی شدند

لنوو با لپ‌تاپ‌های جدید لیجن 7i و 5i پرو محصولات ۱۶ اینچی قدرتمندی را با نمایشگر QHD و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. این لپ‌تاپ‌ها دارای صفحه نمایش ۱۶۵ هرتزی و پشتیبانی ...

لنوو با لپ‌تاپ‌های جدید لیجن 7i و 5i پرو محصولات ۱۶ اینچی قدرتمندی را با نمایشگر QHD و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ماسال استان گیلان - نسبت تصویر ۱۶:۱۰ در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. این لپ‌تاپ‌ها دارای صفحه نمایش ۱۶۵ هرتزی و پشتیبانی از G-Sync هستند و از پردازنده‌های جدید نسل یازدهم اینتل از سری H استفاده می‌کنند. لپ‌تاپ‌های جدید لنوو اولین لپ‌تاپ‌هایی هستند که در برخی نسخه‌ها با گرافیک جی‌فورس RTX 3050 و RTX 3050 Ti - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ماسال استان گیلان - به بازار می‌آیند.

لیجن 7i لپ‌تاپ پرچمدار لنوو است که حداکثر با گرافیک RTX 3080 و توان ۱۶۵ واتی به بازار می‌آید. این دستگاه می‌تواند با پردازنده اینتل Core i9-11980HK پیکربندی شود. لیجن 7i با یک آداپتور ۳۰۰ واتی به بازار می‌آید که از طریق درگاه USB-C می‌تواند با نرخ ۹۵ وات شارژ شود. لنوو می‌گوید این مدل در ماه ژوئن ۲۰۲۱ به بازار می‌آید و قیمت پایه آن ۱۷۶۹ دلار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ماسال استان گیلان - خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ماسال استان گیلان

بسیاری از مشخصات لیجن 7i مثل برخورداری از دو درگاه تاندربولت ۴، سه درگاه USB 3.2، درگاه اترنت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ماسال استان گیلان - و HDMI 2.1 با خروجی 4K به لیجن 5i پرو اضافه شده است. این لپ‌تاپ‌ها از رم DDR4 با سرعت ۳۲۰۰ مگاهرتز و حافظه NVMe PCIe پشتیبانی می‌کنند، با این حال حداکثر ظرفیت آن‌ها بسته به مدلشان متفاوت است.

لنوو لیجن 5i پرو حداکثر از پردازنده Core i7-11800H و گرافیک جی‌فورس RTX 3070 با حداکثر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ماسال استان گیلان - توان ۱۴۰ وات پشتیبانی می‌کند. این پیکربندی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ماسال استان گیلان - می‌تواند برای اجرای اکثر بازی‌ها با کیفیت QHD در تنظیمات سطح بالا مناسب باشد. لیجن 5i پرو در ماه ژوئن با قیمت پایه ۱۳۲۹ دلار وارد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ماسال استان گیلان - بازار می‌شود.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ماسال استان گیلان

لنوو همچنین از لیجن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ماسال استان گیلان - 5i عادی رونمایی کرده که در دو نسخه ۱۵ و ۱۷ اینچی عرضه می‌شود. مشخصات این دستگاه تفاوت زیادی با 5i پرو ندارد، ولی نسبت تصویر نمایشگر آن ۱۶:۱۰ نیست. این لپ‌تاپ هم می‌تواند با پردازنده Core i7-11800H و گرافیک جی‌فورس - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر ماسال استان گیلان - RTX 3070 یا Core i7-11400H و گرافیک RTX 3050 پیکربندی شود. هر دو اندازه این دستگاه در ماه ژوئن وارد بازار می‌شوند و لنوو می‌گوید قیمت مدل پایه ۹۶۹ دلار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone