🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14510.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

آپارات: ساترا دستور حذف ویدیوی مصاحبه با رییس جمهور سابق کشور را صادر کرد [به روز رسانی: توضیحات ساترا]

سرویس آپارات در واکنش به اعتراض برخی کاربران نسبت به حذف یک ویدیو مصاحبه طولانی رییس جمهور دولت قبلی با یکی از مفسران سیاسی اعلام کرده که حذف این ویدیو به دستور ساترا صورت گرفته ...

سرویس آپارات در واکنش - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - به اعتراض برخی کاربران نسبت به حذف یک ویدیو مصاحبه طولانی رییس جمهور دولت قبلی با یکی از مفسران سیاسی اعلام کرده که حذف این ویدیو به دستور ساترا صورت گرفته است.

طی چند روز گذشته برنامه فصل انتخابات با اجرای یکی از مفسرین سیاسی به نام «علی علیزاده» - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - تحلیل‌گر سیاسی ایرانی ساکن لندن در حال پخش شدن است. این تحلیلگر در برنامه‌های تلویزیون ملی نیز بارها حضور یافته است. تلویزیون اینترنتی جدال که در آپارات - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - هم کانال رسمی دارد نزدیک به ۳ هزار دنبال کننده در این پلتفرم بومی دارد و کمی بیشتر از این آمار (حدود ۴ هزار دنبال کننده) در پلتفرم جهانی یوتیوب در اختیار دارد. همچنین بیش از ۳۴ هزار دنبال کننده این برنامه را از طریق اینستاگرام دنبال می‌کنند. قسمت چهارم این برنامه که مصاحبه‌ای تفصیلی با - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - «محمود احمدی نژاد» بوده در دو روز گذشته در آپارات حذف شده و آنطور که خود آپارات گزارش داده این اتفاق به دستور ساترا رخ داده است.

آپارات در توییتی با لحنی گلایه‌آمیز اعلام کرده «متاسفانه همچنان سیاست‌های متضاد در فضای مجازی حاکم است و بازهم سرویس‌های بومی، مخاطب انتقادهای به حق کاربران‌ قرار گرفتند و صدای پاسخگوی دیگری شنیده نمی‌شود.» آپارات در واقع تقصیر را از گردن - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - خود برداشته و رسما اعلام کرده که مجبور به حذف این برنامه شده و کاربرانی که از پشت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - پرده آگاهی ندارند، این سانسور را از چشم این پلتفرم بومی می‌بینند غافل از اینکه دستور از سمت ناظر بر این شبکه‌ها آمده است.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران

«مجتبی توانگر» نماینده این دوره از مجلس نیز در واکنش به این دستور در توییتر شخصی خود اعلام کرده که از اول مخالف بوده تا انحصار تنظیم مقررات و نظارت بر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - صوت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - و تصویر فراگیر به صدا و سیما (ساترا) داده شود. - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - او تاکید کرده که صدا و سیما نباید این اعتماد را تبدیل به سواستفاده کند: «از این اختیار به گونه‌ای استفاده نکنید که با کج سلیقگی، محتوای داخلی را به سمت پلتفرم‌های خارجی سوق دهید. سعه صدر داشته باشید.»

اشاره توانگر به وجود این برنامه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - در پلتفرم‌های خارجی است. باید گفت مصاحبه حذف شده از آپارات  در حال حاضر به راحتی در اینستاگرام و یوتیوب برای کاربران در دسترس است و چند - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - ده هزار - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - مخاطب از طریق پلتفرم‌های خارجی که سانسور ساترا روی آنها توانایی اعمال شدن ندارد، به این ویدیوها دسترسی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - دارند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران

چندی پیش ساترا پیش نویسی درباره دستورالعمل VODها و شبکه‌های کاربر محور نظیر آپارات در مورد برنامه‌های انتخاباتی را منتشر ساخته بود. در این پیش نویس آمده بود که رسانه‌های کاربر محور باید نظارت سریعتری روی محتواهای مربوط به انتخابات داشته باشند و ساترا نیز نظارت مضاعفی روی این موضوع خواهد داشت.

شایان ذکر است تا لحظه نگارش این خبر ساترا هنوز به این مساله واکنش رسمی نشان نداده است.

به روز - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - رسانی ساعت ۱۹.۴۵: آپارات تن به سانسور نداده است

«علی سعد» معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا توضیحاتی در این باره را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است. او گفته که ساترا به آپارات گفته که یا محتوا را حذف کنند یا «اصلاح» نمایند و آپارات تصمیم به حذف این ویدیو گرفته است. به نظر می‌رسد با توجه به توضیح آپارات، این پلتفرم تصمیم گرفته که محتوا را حذف کند تا اینکه زیر تیغ سانسور برود. سعد همچنین توضیح داده که کل محتوای منتشر شده مشمول منع انتشار تشخیص داده نشده و از همین رو بخش‌هایی از این ویدیو به صورت تقطیعی همچنان در آپارات موجود است.

علی سعد تاکید داشته که «اصل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - اساسی ساترا التزام به اصول فنی و پرهیز از مواجهه سیاسی است که وجود تعداد قابل توجهی مصاحبه‌های چالشی در رسانه‌ها آن را اثبات می‌کند». او همچنین گفته که «در ایام انتخابات تنها خط قرمز ساترا و رسانه‌های کشور - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - اصل انتخابات و زیر سوال بردن امید مردم به اصلاح از مسیر صندوق‌های رای است». به نظر می‌رسد بخش‌هایی از سخنان محمود احمدی نژاد در این مصاحبه با سیاست‌های ساترا همخوانی نداشته و این سازمان خواستار سانسور این صحبت‌ها شده است.

پیش از این نیز آپارات درگیر پرونده‌های قضایی زیادی شده بود که ماجرای پرونده برنامه ژلوفن مشهورترین آنها بوده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - که موجب به صدور حکم قضایی برای مدیرعامل آپارات شد؛ هرچند موضوع فعلی به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - قوه قضاییه و دادستانی کشیده نشده و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - مسئولان ساترا هم باور دارند که آنها برای این روی کار آمدند تا این قضایا به مرحله - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - دادستانی نرسند و در همان بستر پلتفرم، حل و فصل شوند.

ناگفته نماند علی سعد در پایان - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالوس استان مازندران - رشته توییت خود تاکید کرده که «رویه ساترا همواره شفافیت و آمادگی برای پذیرش اشتباهات احتمالی در فرایندهای خود و اصلاح دایمی آنها بوده و خواهد بود» و اینطور به نظر می‌رسد که خود مسئولان این سازمان نیز به این امر واقف هستند که رویه ساترا می‌تواند در آینده بهبود یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone