🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14496.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

نتایج اولیه بنچمارک آیپد پرو M1 منتشر شد: بیش از ۵۰ درصد سریع‌تر از نسل قبل

چندین هفته پیش اپل در مراسمی از آی‌‌مک و آیپد پرو جدید با چیپ M1 رونمایی کرد. حالا شاهد انتشار نتایج اولیه بنچمارک آیپد پرو M1 هستیم که از عملکرد بسیار بالاتر آن نسبت به ...

چندین هفته پیش اپل در مراسمی از آی‌‌مک و آیپد پرو جدید با چیپ M1 رونمایی کرد. حالا شاهد انتشار نتایج اولیه بنچمارک آیپد پرو M1 هستیم که از عملکرد بسیار بالاتر آن نسبت به نسل قبل خبر می‌دهد.

این تبلت قدرتمند در بنچمارک گیک‌بنچ ۵ مورد بررسی قرار گرفته و به امتیازهای بالایی دست پیدا کرده. آیپد پرو M1 با نمایشگر ۱۲.۹ اینچی بطور متوسط در بخش تک و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱,۷۱۸ و ۷,۲۸۴ را ثبت کرده که در مقایسه با نسل قبلی تغییرات قابل توجهی را نشان می‌دهد.

نسل قبلی آیپد پرو با چیپ A12Z توانسته در این بنچمارک در بخش تک و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱,۱۲۱ و ۴,۶۵۶ را کسب کند. بنابراین آیپد پرو M1 در مقایسه با نسل قبلی تا ۵۶ درصد سریع‌تر است.

آیپد پرو در بخش چند هسته‌ای توانسته به امتیازی مشابه آیپد ایر M1 و بالاتر از مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی با پردازنده Core-i9 اینتل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سقز استان کردستان - دست یابد. امتیاز این محصولات به شرح زیر است:

  • مک‌‌بوک ایر جدید: ۷,۳۷۸
  • آیپد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سقز استان کردستان - پرو جدید: ۷,۲۸۴
  • مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی: ۶,۸۴۵
  • نسل قبل آیپد پرو: ۴,۶۵۶

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سقز استان کردستان

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که نسل سوم آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با چیپ A12X در بخش چند هسته‌ای به امتیاز ۴,۸۰۹ دست پیدا کرده که از نسل چهارم بالاتر است. با این وجود، همچنان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سقز استان کردستان - ۵۱ درصد پایین‌تر از نسل جدید آیپد پرو محسوب می‌شود. در حالت کلی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سقز استان کردستان - ظاهرا ادعای اپل مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی سرعت نسبت به نسل‌ قبلی صحت داشته است.

در بخش عملکرد گرافیکی، آیپد پرو جدید  در متال به امتیاز ۲۰,۵۷۸ دست پیدا کرده که در مقایسه با نسل گذشته ۷۱ درصد بالاتر است. علاوه بر این، با عملکرد گرافیکی مشابه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سقز استان کردستان - با مک‌های مجهز به چیپ M1 هستیم.

با توجه به امتیازها، قدرت تبلت اپل تفاوتی با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سقز استان کردستان - لپ‌تاپ‌هایش ندارد و حتی از نظر بنچمارک بالاتر از مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی گران‌قیمت قرار می‌گیرد. با این وجود سیستم عامل iPadOS 14 نمی‌تواند از تمام پتانسیل‌های آن استفاده کند و شاید iPadOS 15 بتواند تغییری در این موضوع ایجاد کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماریا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
آیا روبار سقز سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در روبار شهر سقز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر سلینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام حالتون خوبه؟ جسارتا مرکز شما مهر زاگرس سقز کار انجام میده
پاسخ: بله در مهر زاگرس شهر سقز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone