🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14511.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن کلاب هاوس در بازار منتشر شد

نسخه اندروید اپلیکیشن کلاب هاوس تنها یک روز بعد از انتشار آن در پلی استور گوگل، در بازار هم منتشر شد. اگر تا حالا موفق به نصب اپلیکیشن از منابع خارجی نشده بودید حالا می‌توانید ...

نسخه اندروید اپلیکیشن کلاب هاوس تنها یک روز بعد از انتشار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر الوند استان زنجان - آن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر الوند استان زنجان - در پلی استور گوگل، در بازار هم منتشر شد. اگر تا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر الوند استان زنجان - حالا موفق به نصب اپلیکیشن از منابع خارجی نشده بودید حالا می‌توانید با مراجعه به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر الوند استان زنجان - بازار این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید.

کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی مبتنی بر گفتگوهای صوتی است؛ جایی که افراد می‌توانند به عنوان شنونده، در فضاهایی به اسم Room یا همان «اتاق» جمع شده و به صحبت‌های - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر الوند استان زنجان - Speaker ها یا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر الوند استان زنجان - سخنرانان گوش دهند. ضمنا در صورت درخواست، شنونده‌ها هم می‌توانند با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر الوند استان زنجان - اجازه ادمین هر اتاق خودشان به سخنران تبدیل شده و برای دیگران صحبت کنند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر الوند استان زنجان
 

این شبکه اجتماعی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر الوند استان زنجان - از سال گذشته میلادی، کارش را به صورت محدود و از پلتفرم iOS آغاز کرد. اما به خاطر رویکرد متفاوتش در برقراری ارتباطات اجتماعی با سرعت زیادی در میان کاربران فضای مجازی به محبوبیت رسید. البته که سلبریتی‌ها، سیاستمداران و افراد مشهور نیز در شهرت سریع این اپ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر الوند استان زنجان - نقش پررنگی را بازی کردند و حضورشان در این فضا باعث شد که بسیاری از مردم به سوی آن هجوم ببرند.

تا همین هفته، دسترسی به کلاب هاوس به صورت رسمی روی پلتفرم اندروید وجود نداشت و کاربران سیستم عامل گوگل از اپلیکیشن‌های غیررسمی برای حضور در فضای این برنامه استفاده می‌کردند. اما با انتشار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر الوند استان زنجان - نسخه اندروید، حالا تقریبا همه افراد دارای گوشی‌های هوشمند می‌توانند به محتوای این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کنند. البته باید توجه داشت که این نسخه از اپلیکیشن برای اندروید اگرچه رسمی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر الوند استان زنجان - است اما هنوز نسخه بتای این اپلیکیشن است. از طرف دیگر هم هنوز کاربران برای ورود به کلاب هاوس، به دعوتنامه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر الوند استان زنجان - از سوی اعضای دیگر نیاز دارند.

کلاب هاوس امیدوار است که با عرضه نسخه اندروید، بتواند موفقیت‌هایش را به سطح بالاتری برساند. اما با توجه به اینکه بعضی پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام و توییتر، در واکنش به موفقیت کلاب هاوس قابلیت‌هایی مشابه آن را در پلتفرم خود ایجاد کرده‌اند باید گفت که این شبکه اجتماعی در ادامه راه کار سختی را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر الوند استان زنجان - در پیش خواهد داشت.

نسخه اندروید اپلیکیشن کلاب هاوس از کافه بازار را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر الوند استان زنجان

Clubhouse

سازنده: .Alpha Exploration Co قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 21 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone