🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14482.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Boom Karts؛ یک رقابت نفس‌گیر

رقابت، سرعت و هیجان؛ خلاصه‌ی تجربه‌ی جذابی است که بازی Boom Karts در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. استودیو Fingersoft که پیش از این هم بازی‌های Hill Climb Racing را ساخته بود، این بار به سراغ ...

رقابت، سرعت و هیجان؛ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان - خلاصه‌ی تجربه‌ی جذابی است که بازی Boom Karts در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان - اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. استودیو Fingersoft که پیش از این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان - هم بازی‌های Hill Climb Racing را ساخته بود، این بار به سراغ یک بازی رانندگی کارتینگ رفته که به مراتب بهتر از بازی‌های قبلی است.

مثل همه‌ی بازی‌های کارتینگ، گیم‌پلی بازی Boom Karts هم درباره‌ی مسابقه‌ی رانندگی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان - است و شما - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان - باید کنترل ماشین مسابقه را به دست بگیرید و آن را تا انتهای مسیر جلو ببرید. اما سازندگان بازی صرفا به همین بسنده نکرده‌اند و جزئیاتی به بازی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان - اضافه کرده‌اند که گیم‌پلی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان - را متفاوت ساخته.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان

ماشین‌هایی که در این بازی در اختیار شما قرار می‌گیرند با ماشین‌های معمول مسابقه تفاوت دارند و می‌توانید اجزایی دارند که مسابقات را چالش برانگیزتر می‌کنند. شما می‌توانید با بمب و موشک مسیر را منفجر کنید یا جاده را با استفاده از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان - کف، لغزنده کنید تا کار برای رقیبان شما سخت‌تر شود.

طراحی مراحل گیم‌پلی بازی به شکلی صورت گرفته که به بازیکنان کمک می‌کند تا سریع‌تر به مکانیسم‌ها و کنترل‌ها عادت کنند. ممکن است احساس کنید که بازی ساده است اما بخش‌های PvP و مولتی‌پلیر چالش برانگیزتر از چیزی هستند که فکر می‌کنید، به خصوص وقتی به لول‌های بالاتر برسید.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان

در بخش مولتی پلیر می‌توانید به صورت آنلاین با بازیکنان سراسر جهان در یک رقابت نفس‌گیر شرکت کنید و در بخش PvP هم این امکان فراهم شده که با دوستانتان به صورت تک به تک مسابقه دهید.

کارتینگ و مسابقات رانندگی بدون بوست و دریفت معنی ندارند و بازی Boom - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان - Karts هم به خوبی از پس ساختن این بخش‌ها برآمده. استفاده به موقع از بوست نیترو که سرعت را چند برابر می‌کند، می‌تواند تاثیر چشم‌گیری در پیشی گرفتن از رقیب‌ها داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان

در مسیر بازی، تعدادی جعبه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان - که رویشان علامت سوال - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان - نقش بسته و علامت‌های شبیه به رعد و برق هم وجود دارند. جعبه‌ها در افزایش امتیاز موثرند و علامت‌های رعد و برق هم برای شارژ شدن نیترو‌ی ماشین به کمکتان می‌آیند.

در ازای شرکت کردن و برنده شدن در هر مسابقه، امتیازاتی دریافت می‌کنید که برای شخصی‌سازی و ارتقا‌ی ماشین و کاراکترها به دردتان می‌خورند. بازی رایگان است و امکان پرداخت درون برنامه‌ای هم در آن - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان - وجود دارد اما سیستم پرداخت کاملا متعادل است و حتی بدون استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای هم می‌توانید نتایج خوبی به دست بیاورید.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان

علاوه بر این، با پرداختن امتیاز و انجام دادن چالش‌های روزانه می‌توانید صندوقچه‌های به خصوصی را باز کنید که ممکن است - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان - حاوی آیتم‌های جالب و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان - برخی اوقات کمیاب مانند کلاه‌های ایمنی، تی‌شرت، کارت‌ها و بلیت‌های مخصوص... باشند.

بازی Boom Karts در ساخت گیم‌پلی، کنترل ها، سیستم پرداخت و جزئیاتی مثل امکان شخصی‌سازی بسیار خوب عمل کرده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان - اما در طراحی بصری و کیفیت گرافیک عملکرد متوسطی دارد و اگر انتظار کیفیت بسیار بالا را داشته باشید، چندان رضایت‌بخش ظاهر نمی‌شود.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان

با در نظر گرفتن تمام نکات مثبت و منفی، می‌توان گفت که بازی Boom Karts ارزش تجربه کردن را دارد. اگر از بازی‌های کارتینگ و رانندگی لذت می‌برید، این بازی می‌تواند تجربه‌ی آنلاین مناسبی باشد. برای دانلود بازی، می‌توانید از بخش انتهای مطلب استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر تالش استان گیلان

Boom Karts - Multiplayer Kart Racing‏

سازنده: Fingersoft قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 503.6/115 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone