🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14499.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شکایت تازه از اپل در بریتانیا با اتهام نقض قوانین رقابت در اپ استور

پرونده قضایی جدیدی که علیه اپل در دادگاه رقابت انگلیس ثبت شده، مدعی است این شرکت با گران‌فروشی اپلیکیشن‌های اپ استور به بیش از ۲۰ میلیون کاربر این پلتفرم، قوانین رقابت را زیر پا گذاشته ...

پرونده قضایی جدیدی که علیه اپل در دادگاه رقابت انگلیس ثبت شده، مدعی است این شرکت با گران‌فروشی اپلیکیشن‌های اپ استور به بیش از ۲۰ میلیون کاربر این پلتفرم، قوانین رقابت را زیر پا گذاشته است.

این شکایت جمعی می‌گوید کارمزد ۳۰ درصدی اپل از فروش اپ‌های اپ استور و اجبار کاربران به استفاده از سیستم پرداخت اختصاصی این شرکت از اهرم‌های اساسی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مریوان استان کردستان - سودآوری اپل است. پرونده حاضر به خاطر سال‌ها گران فروشی اپلیکیشن به کاربران آیفون و آیپد خواستار دریافت غرامتی ۱.۵ میلیارد پوندی برای مصرف‌کنندگان شده - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مریوان استان کردستان - است.

این پرونده از سوی دکتر «ریچل کنت»، کارشناس اقتصاد دیجیتال و مدرس «کینگز کالج لندن» در دادگاه به ثبت رسیده است. او می‌گوید از آن‌جایی که اپ استور تنها راه نصب اپلیکیشن برای کاربران آیفون و آیپد است، این فروشگاه رفتارهای انحصارطلبانه دارد: «اپ استور دروازه‌ای فوق‌العاده برای دسترسی به گستره متنوعی از سرویس‌های کاربردی برای - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مریوان استان کردستان - میلیون‌ها کاربر از جمله خود من بود. اما این فروشگاه ۱۳ سال پس از راه‌اندازی حالا به تنها دروازه دسترسی میلیون‌ها مصرف‌کننده تبدیل شده است.»

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مریوان استان کردستان

خانم کنت مدعی است: «اپل با حسادت‌ورزی دسترسی به دنیای - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مریوان استان کردستان - اپلیکیشن‌ها را کنترل می‌کند و برای استفاده از آن‌ها ناعادلانه از کاربران هزینه می‌گیرد. این رفتار یک انحصارطلب و غیرقابل پذیرش است.»

اپل در بیانیه‌ای در واکنش به این شکایت جمعی آن را «فاقد اعتبار» خطاب کرد: «معتقدیم این پرونده فاقد اعتبار است. کارمزد اپ استور کاملا مشابه کارمزدهایی است که توسط همه مارکت‌پلیس‌های دیجیتالی گرفته می‌شود. در واقع، ۸۴ درصد - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مریوان استان کردستان - اپ‌های اپ استور رایگان‌ هستند و توسعه‌دهندگانشان هیچ مبلغی به اپل نمی‌پردازند. اکثر توسعه‌دهندگانی که به اپل کارمزد می‌دهند هم - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مریوان استان کردستان - واجد شرایط پرداخت کارمزد ۱۵ درصدی هستند.»

این پرونده متضمن همان ادعاهایی است - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مریوان استان کردستان - که اپیک گیمز در دادگاه بزرگ خود علیه اپل آن‌ها را مطرح کرده است. - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مریوان استان کردستان - اپیک - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مریوان استان کردستان - گیمز می‌گوید سیاست‌های اپ استور از جمله کارمزدهای این فروشگاه ضدرقابت و انحصارطلبانه‌اند.

- تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مریوان استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فارسی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
عرض ادب روز بخیر آیا احیانا شما دارسیران مریوان تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در دارسیران شهر مریوان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر اشومهر نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام دوستان، خواستم تجربه‌ای رو درباره خدمات شرکت تعمیرچی در مریوان به اشتراک بگذارم. من هفته‌ی گذشته که به هفته‌ی خوبی برای من تبدیل شد، به دلیل اینکه لباسشویی خانواده‌مون دچار خرابی شده بود و نیاز به تعمیر داشت. با توصیه یکی از دوستام، تصمیم گرفتیم که با شرکت تعمیرچی تماس بگیریم. تیم تعمیراتی این شرکت بسیار حرفه‌ای بودند و با سرعت عمل کرده و توانستند لباسشویی مون رو در کمترین زمان ممکن تعمیر کنن. تعمیرات بسیار موثر و کیفیتی بود و مشتری بودنشون هم بسیار مهربانانه و ضمن ارائه راهکارهایی برای جلوگیری از تعطیلی دوباره لباسشویی، ما رو از شاکی شدن در آینده جلوگیری بعمل آوردند. من واقعاً مجذوب خدمات ارائه شده از طرف تعمیرچی شعبه مریوان بودم و پیشنهاد می‌کنم که آنها رو به دوستان و آشنایانتون هم معرفی کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone