🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14486.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اولین لپ‌تاپ مبتنی بر ARM هواوی از راه رسید

لپ‌تاپ جدید هواوی با نام «Qingyun L410» به عنوان اولین لپ‌تاپ مبتنی بر ARM این کمپانی در خرده فروشی چینی «Jingdong» موجود شد که مشخصات و قیمتش را مشخص می‌کند. هواوی به صورت رسمی این ...

لپ‌تاپ جدید هواوی با نام «Qingyun L410» به عنوان اولین لپ‌تاپ مبتنی بر ARM این کمپانی در خرده فروشی چینی «Jingdong» موجود شد که مشخصات و قیمتش را - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیراز استان فارس - مشخص می‌کند.

هواوی به صورت رسمی این لپ‌تاپ جدید را رونمایی نکرده و گفته می‌شود این دستگاه تنها با هدف فروش به سازمان‌های دولتی در چین عرضه می‌شود، با این حال مشخصات و همچنین قیمت آن مشخص شده و سازمان‌ها می‌توانند آن را سفارش دهند.

نخستین بار در دسامبر ۲۰۲۰ ( آذرماه ۱۳۹۹) خبرهایی در مورد نخستین لپ‌تاپ هواوی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیراز استان فارس - مبتنی بر پردازنده آرم منتشر شد. با وجودی که از آن زمان مدت زیادی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیراز استان فارس - می‌گذرد،‌ اما هواوی هنوز آن را به صورت رسمی معرفی نکرده و بعد از چند ماه وب‌سایت چینی اطلاعات دستگاه مذکور را به اشتراک - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیراز استان فارس - گذاشته است.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیراز استان فارس

براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در وب‌سایت خرده فروشی چینی Jingdong، ‌لپ‌تاپ هواوی Qingyun L410 با بهره‌مندی از نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن 2K، چیپست کرین ۹۹۰ مبتنی بر آرم به همراه رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیراز استان فارس - حافظه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیراز استان فارس - SSD در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه به اشتراک گذاشته نشده. براساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت ITHome، این لپ‌تاپ جدید با سیستم عامل UOS عرضه می‌شود - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیراز استان فارس - و در آینده با سیستم عامل  HarmonyOS به روز خواهد شد. به علاوه دستگاه جدید هواوی نیز مانند اکثر لپ‌تاپ‌های هواوی و آنر مجهز به وب‌کم پاپ آپ و حسگر اثرانگشت یکپارچه در کلید پاور خواهد بود.

لپ‌تاپ جدید با بهره‌مندی از سیستم خنک کننده Shark Fin 2.0، احتمالا افزایش دمای چندانی را تجربه نمی‌کند و با وزن حدود ۱.۴۹ کیلوگرم و ضخامت ۱۵.۹ میلی‌متر عرضه می‌شود. دستگاه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیراز استان فارس - مذکور با طراحی بدنه فلزی به رنگ خاکستری در دسترس  کاربران قرار می‌گیرد.

مشخصات لپ تاپ هواوی Qingyun L410 شباهت زیادی به مشخصات هواوی میت بوک B5-420 دارد. قیمت این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر شیراز استان فارس - دستگاه جدید در وب سایت خرده فروشی چینی ۱۳۹۰ دلار اعلام شده که ظاهرا قیمت بالاتری نسبت به میت بوک ۱۴ هواوی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone