🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33657.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: مدینه فاضله برخی از افراد، قطع اینترنت است

جهرمی با حضور در برنامه تلویزیونی دستخط صدا و سیما تاکید کرد که فیلترینگ برخلاف تصور عموم به معنای رشد داخلی نیست. او همچنین اعلام کرد که ظرفیت 40 میلیونی که توسط شبکه‌های پیام‌رسان بومی ...

جهرمی با حضور در برنامه تلویزیونی دستخط صدا و سیما تاکید کرد که فیلترینگ برخلاف تصور عموم به معنای رشد داخلی نیست. او همچنین اعلام کرد که ظرفیت 40 میلیونی که توسط شبکه‌های پیام‌رسان بومی مطرح شده صرفا یک امید بوده وگرنه ظرفیت داخلی آنها نهایتا در بدو کار یک و نیم میلیون و در حال حاضر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - 15 میلیون نفر است؛ او در این برنامه اعلام کرد که اگر یک پیام رسان ادعای 20 میلیونی بودن می‌کند - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - صرفا در حال داد شعار تبلیغاتیست و وقتی مشکلی هم برای آن پیش می‌آید، مقصرش وزارت ارتباطات می‌شود.

«محمدجواد آذری جهرمی» در این برنامه به موضوع حمایت وزارت ارتباطات از پیام‌رسان‌های جعلی تلگرام نظیر تلگرام طلایی اشاره کرد و گفت:

«ما تا حدی گفتیم و اطلاعیه دادیم که نسخه فارسی اصلا بحث ما نیست و ما به عنوان وزارت ارتباطات در این فرآیند نیستیم. البته از تصمیمی که در راستای این مسئله گرفته شده، تبعیت می‌کنیم ولی وزارت ارتباطات نه به اینها امکاناتی داده و نه حمایت متناسب با آن - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - چیزی که در مصوبه شورای عالی فضای مجازی بوده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - است یا حمایت‌های دیگری از اینها به عمل آوردیم. سوال من این است که اگر بخواهد این سایت خلاف قانون باشد یا فعالیت نکند، چه ارتباطی به وزارت ارتباطات دارد؟ مگر قوه قضائیه در خصوص بستن تلگرام اغماض کرد که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در خصوص بستن تلگرام طلائی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اغماض کند؟»

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

او همچنین در این برنامه گفت که با پاول دوروف، افراد زیادی جلسه داشتند و خود جهرمی هم در تهران با مدیر تلگرام جلساتی داشته که چیز پیچیده و محرمانه‌ای نبوده است:

«مذاکره داشتیم. مذاکره برای سال‌های قبل است که شاید برای سال ۹۳ یا ۹۴ است. ما فقط با تلگرام که صحبت نمی‌کنیم بلکه با خیلی از پرووایدرهای دنیا صحبت می‌کنیم و این طبیعت کار ما است. مگر شرکت نفت جمهوری اسلامی با فلان شرکت درباره چهارچوب کاری و صادرات نفت صحبت می‌کند؛ این مسئله پیچیده‌ای نیست.»

جهرمی بار دیگر تاکید کرد که فیلترینگ تلگرام به دستور قضایی و تصمیم شورای امنیت ملی صورت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گرفته ولی باور دارد که در برابر شبکه‌های اجتماعی هم نباید بی‌مسئولیت ماند. او اشاره به اینکه به فرزندانش اجازه دیدن اینستاگرام را نمی‌دهد و کرد و گفت:

«نباید هم بدهیم. اما همین را باید جا بیندازید.  اینکه نمی‌خواهید فرزند شما فلان پلتفرم را ببیند پس آن شبکه اجتماعی را در کل کشور ببندید. این غلط است.»

جهرمی معتقد است عده‌ای در حاکمیت از روز اول می‌گفتند نباید هیچ شبکه اجتماعی در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کشور شکل بگیرد: «مدینه فاضله برخی قطع اینترنت است. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این خنده‌دار است ولی واقعاً این وجود دارد. در صحبت‌ها می‌توانید این را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ببینید.» جهرمی درباره ریسک کار خود و وزارت ارتباطات نیز گفت:

«شاید یکی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از مهمترین مسئولیت‌هایی که امروز بر دوش من است،این است که خواسته یا ناخواسته، خوشایند یا ناخوشایند، ما نماد فعالیت جوانان شده‌ایم. اگر من امروز - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کم بیاوریم طبیعتاً همه می‌گویند دیدید جوانان نتوانستند. این بار مسئولیت روی دوش من بیشتر است و تلاش من بر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این است که جدای از مسائل دیگر که احساس مسئولیت می‌کنم، بتوانم این مسئله را تا زمانی که برعهده ما است درست انجام دهیم و یک روزی بالاخره به اتمام می‌رسد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone