🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33659.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

همه چیپ های مورد نیاز اپل توسط TSMC تولید خواهند شد

چیپ A12 شرکت اپل که در آیفون XS و آیفون XS مکس مورد استفاده قرار می‌گیرد اولین تراشه‌ی ۷ نانومتری دنیاست که برای استفاده در یک تلفن هوشمند رونمایی شد. اولین تلفن همراه‌هایی که با ...

چیپ A12 شرکت اپل که در آیفون XS و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آیفون XS مکس مورد استفاده قرار می‌گیرد اولین تراشه‌ی ۷ نانومتری دنیاست که برای استفاده در یک تلفن هوشمند رونمایی شد. اولین تلفن همراه‌هایی که با چیپست ۷ نانومتری عرضه خواهند شد، هواوی میت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ۲۰ و میت ۲۰ پرو هستند که از چیپست کایرین ۹۸۰ استفاده می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان

بر اساس گزارشات به نظر می‌رسد تولید کننده‌ی قطعات سخت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - افزاری تایوان که به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اختصار TSMC نامیده می‌شود قصد دارد همه‌ی سفارشات مربوط به چیپست A13 اپل را به طور انحصاری قبول کند. تراشه‌ی A13 اپل قرار است تراشه‌ی مورد استفاده در آیفون‌های سال آینده باشد و TSMC تولید آن‌ها را در سال ۲۰۱۹ در اختیار خود قرار داده است.

با این انحصار به نظر می‌رسد سهم TSMC از بازار به ۶۰ درصد افزایش پیدا کند. علاوه بر اپل، TSMC و چیپست ۷ نانومتریش ممکن است سفارشاتی از سوی AMD، هواوی، مدیاتک، انویدیا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و کوالکام هم داشته باشند. موضوعی که می‌تواند در سال ۲۰۱۹ از نظر به دست گرفتن بازار یک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - رکورد محسوب شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone