🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33652.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک دیجیاتو به نسخه ۲۰۱۸ گلکسی A9

سامسونگ امروز طی رویداد 4X fun از اولین موبایل با دوربین چهارگانه دنیا رونمایی کرد که توسط دیجیاتو به صورت زنده و مستقیم پوشش داده شد. پس از رونمایی هواوی و اپل از موبایل های ...

سامسونگ امروز طی رویداد 4X fun از اولین موبایل با دوربین چهارگانه دنیا رونمایی کرد که توسط دیجیاتو به صورت زنده و مستقیم پوشش داده شد.

پس از رونمایی هواوی و اپل از موبایل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - های با دوربین سه گانه برخی بر این باور بودند که سامسونگ در این زمینه از رقبا عقب مانده است. حالا اما کره - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - ای ها با معرفی گلکسی A9 مجهز به دوربین اصلی چهارگانه قدرت خود - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - در زمینه دوربین موبایل را به رخ شرکت های دیگر کشیده اند.

گلکسی A9 به عنوان پرچمدار جدید میان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - رده های سامسونگ با بهره گیری از لنزهای متنوع و قابلیت‌ های هوشمند نوید ثبت تصاویر با کیفیتی را به همراه دارد. پنل پشتی این موبایل با روکش شیشه ای و طرح های سه بعدی پوشانده شده و در سه رنگ خاص مشکی ، آبی و صورتی به دست کاربران خواهد رسید.

در ادامه می توانید تصاویر مربوط به نگاه نزدیک دیجیاتو به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - گلکسی A9 را مشاهده کنید.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone