🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33655.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

پتنت‌ جدید آمازون قدرت تشخیص بیماری و تجویز دارو را به الکسا می دهد

آمازون اخیرا پتنتی را ثبت کرده که در صورت پیاده سازی به دستیار صوتی الکسا اجازه می دهد که با شنیدن صدای کاربر بتواند بیماری وی را تشخیص دهد. با استفاده از این ویژگی الکسا ...

آمازون اخیرا پتنتی را ثبت کرده که در صورت پیاده سازی به دستیار صوتی الکسا اجازه می دهد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که با شنیدن صدای کاربر بتواند بیماری وی را تشخیص دهد. با استفاده از این ویژگی الکسا تغییرات صدای افراد را رصد می‌کند و در صورت یافتن برخی تغییرات - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌تواند متوجه وجود بیماری شود و پیشنهاداتی به کاربران ارائه کند.

یکی از مثال‌ها در این پتنت مربوط به خانمیست که دچار آبریزش بینی شده. الکسا ابتدا پیشنهاد می‌کند برای قوی تر کردن سیستم دفاعی بدن خود سوپ مرغ بخورد و سپس به وی پیشنهاد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌دهد که از فروشگاه آمازون برای خرید قطره‌ی سرفه اقدام - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نماید.

البته علی رغم این که این ویژگی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جدید به کاربران کمک شایانی خواهد کرد، اما نباید از یاد برد که شاید هدف اصلی آمازون به نوعی تبلیغات محصولات خودش باشد. به عنوان مثال اگر صدای کاربران طوری باشد که انگار دچار گلو درد هستند، الکسا تبلیغی از قرص گلودرد نمایش خواهد داد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این پتنت همچنین نشان می‌دهد که الکسا قادر خواهد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بود افراد را از لحاظ روحی هم رصد کند. به عنوان مثال اگر الکسا متوجه شود شما گریه می‌کنید، ممکن است پیشنهاداتی مطرح کند تا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بتوانید کمی شاد شوید.

البته نباید فراموش کنیم که هر ساله - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شرکت‌های بزرگ زیادی پتنت‌های مختلفی را به ثبت می‌رسانند و هرگز روی آن کار نمی‌کنند. این ویژگی هم به طور رسمی مورد تایید آمازون قرار نگرفته اما با توجه به فعالیت‌های اخیر این شرکت در زمینه‌ی پزشکی و دارویی شاید پیاده سازی این ویژگی خیلی دور از ذهن نباشد.

به عنوان مثال یکی از فعالیت‌ها مربوط - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به همکاری آمازون و گروه استارتاپی MediSprout‌ است. در نتیجه‌ی این همکاری کاربران می‌توانند از طریق الکسا با پزشکان خود ارتباط برقرار کنند و دیگر تا مطب پزشک مربوطه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نروند. همچنین کاربران می‌توانند از طریق الکسا از پزشک مورد نظر خود برای چکاپ حضوری وقت بگیرند.

همچنین یکی دیگر از فعالیت‌های آمازون - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در زمینه‌ی پزشکی انعقاد قراردادی با Pillpack به شمار می‌رود. در نتیجه‌ی این قرارداد ویژگی‌هایی به الکسا اضافه شده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که باعث می‌شود کاربران بتوانند بدون آنکه به داروخانه بروند، نسخه‌ی خود را سفارش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اسامه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ مرکز شما آیا منطقه قاسم آباد تربت حیدریه هم اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در قاسم آباد شهر تربت حیدریه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone