🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33651.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

قیمت هواوی میت 20 و میت 20 پرو در کشور لهستان فاش شد

در حالی که تنها کمتر از یک هفته تا برگزاری مراسم رونمایی از موبایل های هواوی میت 20 و میت 20 پرو در روز شانزدهم اکتبر فاصله داریم، به نظر می رسد که موج شایعات ...

در حالی که تنها کمتر از یک هفته تا برگزاری مراسم رونمایی از موبایل های هواوی میت 20 و میت 20 پرو در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - روز شانزدهم اکتبر فاصله داریم، به نظر می رسد که موج شایعات و اخبار افشایی قرار - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نیست به این زودی فروکش کند. در تازه ترین گزارش ها، وب سایتی لهستانی قیمت هر دو موبایل را در این کشور اعلام کرده است.

بنابر گزارش وب سایت Android.com.pl، هواوی میت 20 و میت 20 پرو به ترتیب با قیمت 2999 و 4299 - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - زلوتی در لهستان عرضه می شوند که حدوداً با 800 و 1149 دلار آمریکا برابری می - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کند. البته قیمت مدل پرو به شکلی غیرمنطقی از مدل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - استاندارد بالاتر است و همین موضوع باعث می شود که اندکی به صحت خبر تردید کنیم؛ اما وب سایت مورد اشاره - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می گوید که این خبر را از منابعی موثق در شرکت Plus، یکی از اپراتورهای مخابراتی معروف لهستان دریافت کرده است.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

گفتنی است که ظاهراً در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - این قیمت ها، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مالیات های لهستان نیز اعمال شده؛ به همین خاطر ممکن است قیمت نهایی در دیگر بازارهای جهان اندکی متغیر باشد. - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - باید افزود که ماه گذشته قیمت این دو موبایل در کشور سوییس هم لو رفت که دقیقاً با قیمت های بازار لهستان برابری می کرد.

هواوی میت 20 و میت 20 پرو تازه ترین پرچمداران کمپانی چینی هستند که تا 4 روز دیگر رسماً - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - رونمایی می شوند. بنابر هرآنچه تا به امروز شنیده ایم، هر دو دستگاه به چیپست اختصاصی کایرین 980 مجهز خواهند بود و مدل پرو همراه با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - داخلی از راه می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone