🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33648.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

والمارت به دنبال پایش اطلاعات بیومتریک مشتریان از طریق چرخ خرید است

به نظر می رسد که فروشگاه زنجیره ای والمارت می خواهد از احساسات مردم هنگامی که در میان قفسه های آکنده از محصولات مختلف قدم می زنند باخبر شود. این کمپانی اخیراً پتنتی در رابطه ...

به نظر می رسد که فروشگاه زنجیره ای والمارت می خواهد از احساسات مردم هنگامی که در میان قفسه های آکنده از محصولات مختلف قدم می زنند باخبر شود. این کمپانی اخیراً پتنتی در رابطه با چرخ های خرید متصل به اینترنت ثبت کرده که قادر به پایش و اندازه گیری اطلاعات بیومتریک هستند. این تکنولوژی نه تنها قادر به پایش ضربان قلب مشتریان است، بلکه دمای بدن آنها و سرعت حرکت دادن چرخ خرید را نیز اندازه گیری می کند.

در این پتنت که روز بیست و سوم آگوست به ثبت رسیده، چرخ خریدی تشریح می شود که به مجموعه ای از سنتسورهای مختلف مجهز شده؛ همه این سنسورها هم در نهایت به یک سرور متصل می شوند. از این لحظه به بعد، تکنولوژی والمارت براساس اطلاعاتی که از دسته چرخ خرید دریافت می شود، می تواند به کارمندان فروشگاه خبر دهد که یک مشتری نیازمند کمک است.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

چنین اطلاعاتی ضمناً می تواند به والمارت کمک کند - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تا درک عمیق تری از واکنش مشتریان به فروشگاه هایش داشته باشد. هنگامی که دیتا به یک سرور فرستاده می شود، سرور شروع به تحلیل مقایسه اطلاعات بیومتریک فرد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - با اطلاعاتی پایه که از پیش تعیین شده اند می کند. بنابر این تحلیل ها، سرور می تواند تشخیص دهد که یک مشتری ممکن است نیازمند کمک یکی از کارمندان باشد یا خیر و نوتیفیکشنی برای کارمندان ارسال می شود.

اگرچه این پتنت به نوعی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - انقلابی به نظر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می رسد، اما احتمالاً اصلی ترین کارکرد آن - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در مواقع اضطراری باشد. به عنوان مثال اگر اطلاعات بیومتریک یک مشتری نشان دهد که او نیازمند توجه فوری است، نوتیفیکیشنی به سیستم مرکزی فروشگاه مخابره می شود. کارکرد نهایی این پتنت هم جمع آوری اطلاعات بیومتریک مشتریان و ساخت جداولی براساس آنهاست. مثلا فروشگاه ها می توانند - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جدولی شامل اطلاعات مربوط به سطح استرس مشتریان خود بسازند و بسته به آن، فضای فروشگاه خود را برای القای آرامش هرچه بیشتر به مصرف کنندگان تغییر دهند.

- تعمیرات لباسشویی کندی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone