🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14526.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات کامل ایسوس ذن‌فون ۸ پیش از رونمایی رسمی

تنها چند روز با معرفی ایسوس ذن‌فون ۸ و ذن‌فون ۸ فلیپ فاصله داریم و حالا مشخصات کامل یکی از آن‌ها افشا شده است. اگرچه در گزارش اخیر با نام ذن‌فون ۸ مینی روبه‌رو هستیم، ...

تنها چند روز با معرفی ایسوس ذن‌فون ۸ و ذن‌فون ۸ فلیپ فاصله داریم و حالا مشخصات کامل یکی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشهد استان خراسان - از آن‌ها افشا شده است. اگرچه در گزارش اخیر با نام ذن‌فون ۸ مینی روبه‌رو هستیم، اما این دستگاه بدون چنین پسوندی از راه می‌رسد.

مشخصات این پرچمدار از سوی یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «ماکول شارما» منتشر شده. به گفته شارما، ایسوس برای محصول - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشهد استان خراسان - جدیدش نمایشگر ۵.۹ اینچی امولد سامسونگ با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و گوریلا گلس ویکتوس درنظر گرفته - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشهد استان خراسان - و سنسور اثر انگشت را هم زیر آن قرار داده است.

این دستگاه مانند - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشهد استان خراسان - اکثر پرچمداران اندرویدی ۲۰۲۱ از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد و حداکثر با ۱۶ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشهد استان خراسان - رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. ابعاد این محصول برابر ۸.۹ در ۶۸.۵ در ۱۴۸ میلی‌متر است و وزنش به ۱۶۹ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشهد استان خراسان - گرم می‌رسد. انرژی این پرچمدار توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

با وجود ابعاد کامپکت، ایسوس ذن‌فون ۸ با اسپیکر استریو، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و خروجی Hi-Fi از راه می‌رسد. این دستگاه با سه میکروفن، از ضبط صدای OZO پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشهد استان خراسان

دوربین اصلی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشهد استان خراسان - این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشهد استان خراسان - پرچمدار ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود که توسط یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می‌شود. ظاهرا کاربران با این دوربین می‌توانند ویدیوهای 8K و همچنین 4K با سرعت ۱۲۰ فریم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشهد استان خراسان - بر ثانیه ضبط کنند.

این دستگاه دوربین اصلی دوگانه دارد که طبق اطلاعات جدید، دوربین اولترا واید از فوکوس خودکار بهره می‌برد و می‌تواند تصاویر ماکرو هم بگیرد. از سایر ویژگی‌های ذن‌فون ۸ می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۲ و وای فای ۶ اشاره کرد. این دستگاه با موتور ویبره خطی و رابط کاربری ZenUI 8‌ مبتنی بر اندروید ۱۱ از راه می‌رسد.

در حال حاضر اطلاعی از قیمت این پرچمدار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشهد استان خراسان - نداریم، با این حال تنها باید چند روز دیگر صبر کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب روزتون بخیر میتونم یه سوال بپرسم شرکت شما اطراف امام خمینی مشهد هم اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در امام خمینی شهر مشهد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone