🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14528.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

افشای جزئیات جدید از آیپد مینی ۶: حاشیه‌های کم نمایشگر و پشتیبانی از 5G

مدت‌هاست منتظر معرفی نسل جدید آیپد مینی هستیم. اگرچه کوپرتینویی‌ها در مراسم معرفی نسل جدید آیپد پرو و آی‌مک از این تبلت رونمایی نکردند، اما احتمالا در نیمه دوم ۲۰۲۱ از راه می‌رسد. حالا جزئیات ...

مدت‌هاست منتظر معرفی نسل جدید آیپد مینی هستیم. اگرچه کوپرتینویی‌ها در مراسم معرفی نسل جدید آیپد پرو و آی‌مک از این تبلت رونمایی نکردند، اما احتمالا در نیمه دوم ۲۰۲۱ از راه می‌رسد. حالا جزئیات جدیدی از آیپد مینی ۶ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرکزی استان مرکزی - منتشر شده است.

آخرین نسخه آیپد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرکزی استان مرکزی - مینی سال ۲۰۱۹ معرفی شد و قبل از آن در سال ۲۰۱۵ با نسل قبلی‌اش ملاقات کردیم. حالا ظاهرا این کمپانی خودش را برای معرفی نسل جدید این تبلت کامپکت آماده می‌کند.

به تازگی یک منبع حوزه فناوری با حساب توییتری «hwangmh01» اطلاعاتی از این تبلت منتشر کرده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرکزی استان مرکزی - که ما را بیشتر با آن آشنا می‌کند. این تبلت از طراحی مشابه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرکزی استان مرکزی - آیپد پرو بهره می‌برد و حاشیه‌های کمی در اطراف نمایشگرش قرار می‌گیرد که البته رندرها در گذشته به چنین موضوعی اشاره - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرکزی استان مرکزی - کرده بودند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرکزی استان مرکزی

به گفته این منبع، نسل جدید آیپد مینی از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و حداقل در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری از راه می‌رسد. اگرچه این منبع از این دستگاه با نام آیپد مینی پرو یاد کرده، اما انتظار می‌رود همان آیپد مینی ۶ باشد.

این اولین باری نیست که شاهد انتشار اطلاعاتی درباره نسل ششم آیپد مینی هستیم و گزارش‌ها از عرضه این محصول در نیمه دوم سال جاری میلادی خبر داده‌اند. به گفته تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» این دستگاه از نمایشگر ۹ اینچی بهره می‌برد و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرکزی استان مرکزی - طراحی مشابه آیپد ایر خواهد داشت. به گفته این منبع، با نسخه کوچکتر آیپد ایر ۴ مواجه می‌شویم که در کنار حاشیه‌های کم نمایشگر، سنسور اثر انگشت تاچ آیدی هم درون دکمه پاور تعبیه می‌شود.

منابع دیگری هم به نسل جدید آیپد مینی اشاره کرده‌اند. این احتمال وجود دارد که تبلت آینده اپل با نمایشگر ۸.۴ اینچی از راه برسد. علاوه بر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرکزی استان مرکزی - تفاوت در سایز نمایشگر، منابع درباره سرنوشت دکمه هوم هم اختلاف دارند و برخی از ادامه حیات این دکمه خبر می‌دهند.

در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرکزی استان مرکزی - رندر بالا شاهد تعبیه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و همچنین حفره برای میزبانی دوربین سلفی هستیم که البته نباید منتظر چنین ویژگی‌ها در تبلت آینده کوپرتینویی‌ها باشیم. در گذشته تصاویری از ماکت این تبلت منتشر شده بود که از طراحی مشابه با نسل کنونی‌اش خبر می‌داد، با این حال نمی‌توان چندان به این ماکت هم اطمینان کرد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرکزی استان مرکزی

انتظار می‌رود اپل برای نسل جدید آیپد مینی از چیپ A14 Bionic مشابه آیپد ایر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرکزی استان مرکزی - ۴ استفاده کند و آن را با قیمت پایه ۳۹۹ دلار در پاییز پیش رو در اختیار خریداران قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone