🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14545.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت «جستجوی دقیق» به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی ایرتگ اپل در ایران فعال نیست

ایرتگ پس از کش و قوس فراوان بالاخره در مراسم بهاره اپل رونمایی شد؛ ردیاب ۳۰ دلاری اپل که به کمک تکنولوژی اولتراوایدبند و بلوتوث به شما اجازه می‌دهد وسایل خود مانند دسته‌کلید یا کوله‌پشتی ...

ایرتگ پس از کش و قوس فراوان بالاخره در مراسم بهاره اپل رونمایی شد؛ ردیاب ۳۰ دلاری اپل که به کمک تکنولوژی اولتراوایدبند و بلوتوث به شما اجازه می‌دهد وسایل خود مانند دسته‌کلید یا کوله‌پشتی را پیدا کنید. در این میان قابلیت جستجوی دقیق ایرتگ یکی از مهم‌ترین و جالب‌ترین ویژگی‌های - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شازند استان مرکزی - آن است که در زمان بررسی دیجیاتو متوجه شدیم در ایران فعال نیست. ویدیوی نگاه اولیه ما به ایرتگ را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

تماشای ویدیو از آپارات

تماشای ویدیو از یوتوب

«جستجوی دقیق» یا «Precision Finding» - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شازند استان مرکزی - به کمک تکنولوژی اولتراوایدبند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شازند استان مرکزی - و چیپ اختصاصی U1 اپل، به کاربر اجازه می‌دهد تا مکان دقیق ایرتگ را با دقت بسیار بالا و در محیط داخلی پیدا کند. اپل روی این ویژگی مانور زیادی داد و در واقع یکی از وجوه تمایز ایرتگ با ردیاب‌های دیگری همچون تایل نیز در همین قابلیت جستجوی دقیق است.

در زمان بررسی ایرتگ متوجه شدیم این قابلیت وابسته به سیستم ناوبری اپل مپس است که در ایران کار نمی‌کند. برای راه‌اندازی جستجوی دقیق باید - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شازند استان مرکزی - در اپلیکیشن فایند مای اپل روی گزینه جهت‌یابی بزنید تا به اپل مپس منتقل شوید. در همین اپلیکیشن، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شازند استان مرکزی - منوی پاپ‌آپی نمایان می‌شود که از عدم کارایی اپل مپس در منطقه فعلی می‌گوید؛ منطقه فعلی هم یعنی ایران.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شازند استان مرکزی

جستجوی دقیق ایرتگ به ناوبری اپل مپس وابسته است، ولی هیچ‌کدام از سرویس‌های ناوبری اپل مپس در ایران فعال نیست. در نتیجه مهم‌ترین ویژگی و وجه تمایز ایرتگ اپل در ایران به‌درستی کار نمی‌کند. به غیر از این تمامی ویژگی‌های ایرتگ مانند حالت گمشده یا ردیابی آن در اپلیکیشن فایند مای به درستی کار می‌کند. البته همان‌طور که در ویدیوی بررسی به آن اشاره کردیم، این قابلیت نیازمند این است که یکی از محصولات اپل از جمله آیفون، اپل واچ یا مک‌بوک در نزدیکی ایرتگ شما حضور داشته باشد یا از آن حوالی عبور کرده باشد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شازند استان مرکزی

در هر صورت اگر قصد خرید - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شازند استان مرکزی - ایرتگ را دارید، به این نکته توجه کنید که یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین ویژگی‌ها‌ی آن در ایران کار نمی‌کند. بنابراین پرداخت هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیون تومان برای یک ردیاب ۳۰ دلاری و جاسوئیچی ۴۰ دلاری آن شاید چندان منطقی نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone