🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14543.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

آنر تبلت X7 با نمایشگر ۸ اینچی و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

شرکت آنر از تبلت جدیدی به نام آنر تبلت X7 یا Honor Tablet X7 رونمایی کرده که از چیپ هلیو P22T مدیاتک به عنوان قلب تپنده‌اش استفاده می‌کند. این تبلت به سیستم عامل اندروید ۱۰ ...

شرکت آنر از تبلت جدیدی به نام آنر تبلت X7 یا Honor Tablet X7 - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان - رونمایی کرده که از چیپ هلیو - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان - P22T مدیاتک به عنوان قلب تپنده‌اش استفاده می‌کند.

این تبلت به سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری Magic UI 4.0 مجهز شده. آنر برای این محصولش ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان - امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه .وجود دارد.

آنر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان - تبلت X7 از نمایشگر ۸ اینچی LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بهره می‌برد و دارای حالتی به نام E-Book است تا در زمان مطالعه طولانی، از خستگی چشمان کاربران - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان - جلوگیری کند. برای تماس‌های تصویری و ثبت تصاویر سلفی، کاربران به دوربین ۲ مگاپیکسلی دسترسی دارند. در بخش پشتی این تبلت هم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان - یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان - چشم می‌خورد.

پنل پشتی این دستگاه فلزی است و از بافتی بهره می‌برد که به راحتی از دست کاربر سقوط نکند. ضخامت تبلت ایکس - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان - ۷ به ۸.۵ میلی‌متر می‌رسد و وزنش - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان - هم ۳۲۵ گرم است. آنر برای این تبلت از باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان - فناوری شارژ سریع ۱۰ واتی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان - پشتیبانی می‌کند، با این حال باید از پورت microUSB استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان

آنر تبلت X7 به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان - تا کاربران بتوانند به راحتی از هدفون‌های سیمی قدیمی خود - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان - استفاده کنند و نیازی به رابط مخصوصی نداشته باشند.

آنر با قابلیت‌های متنوع و لوازم جانبی مختلف، X7 را به محصولی مناسب کودکان هم تبدیل کرده. بنابراین کودکان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان - برای سرگرمی و همچنین آموزش می‌توانند از آن استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان

این تبلت در سه نسخه در چین به فروش می‌رسد. مدل پایه یا وای‌فای قیمتی برابر ۱۴۰ دلار دارد. در مدل 4G قیمت تبلت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان - ایکس ۷ به ۱۸۵ دلار می‌رسد. اگر کاربری به دنبال خرید نسخه مخصوص کودکان این تبلت باشد، باید ۱۵۵ دلار - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گیلان استان گیلان - هزینه پرداخت کند تا یک قاب سیلیکونی هم در اختیارش قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone