🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14533.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

بنچمارک گرافیک AMD رادئون پرو W6800 با ۳۲ گیگابایت حافظه افشا شد

کارت گرافیک نسل بعدی AMD رادئون پرو W6800 که برای ورک‌استیشن‌ها طراحی شده، در پایگاه داده بنچمارک User Benchmark دیده شد. این گرافیک بخشی از خانواده رادئون پرو W6000 است که مبتنی بر معماری RDNA ...

کارت گرافیک نسل بعدی AMD - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قزوین استان زنجان - رادئون پرو W6800 که برای ورک‌استیشن‌ها طراحی شده، در پایگاه داده بنچمارک User Benchmark دیده شد. این گرافیک بخشی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قزوین استان زنجان - از خانواده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قزوین استان زنجان - رادئون پرو W6000 است که مبتنی بر معماری RDNA 2 ساخته شده و جایگزین AMD Navi و Vega می‌شود.

چند وقتی می‌شود که مدل جدیدی از سری رادئون پرو معرفی نشده. AMD پیش‌تر مدل‌هایی از Navi (RDNA 1) را برای پی‌سی و ورک‌استیشن‌های اپل معرفی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قزوین استان زنجان - کرده بود اما آن محصولات برای مصارف عامه بودند. خانواده رادئون پرو W6000 که از معماری RDNA 2 استفاده می‌کند، اجازه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قزوین استان زنجان - می‌دهد پلتفرم‌های قابل حمل و رومیزی به قدرت ورک‌استیشن‌ها دسترسی داشته باشند.

گرافیک رادئون پرو W6800 دارای یک GPU بزرگ Navi است. در حال حاضر نمی‌دانیم که این پردازنده دقیقا کدام مدل از Navi - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قزوین استان زنجان - 21 GPU SKU است، اما ۳۲ گیگابایت حافظه VRAM از نوع GDDR6 و ۱۲۸ مگابایت کش اینفینیتی دارد. عملکرد این گرافیک در بنچمارک یاد شده را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قزوین استان زنجان

قدرت این دستگاه از طریق پردازش‌های DX9 و DX10 ارزیابی شده که قدیمی هستند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قزوین استان زنجان - اما می‌توانند مبنای خوبی برای مقایسه به ما ارائه کنند. AMD رادئون پرو W6800 به‌ترتیب در این دو پلتفرم امتیازات ۱۵۹ و ۱۳۱ فریم بر ثانیه را به دست آورده. اگر بخواهیم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قزوین استان زنجان - مقایسه‌ای داشته باشیم می‌توانیم به رادئون RX 6800 با امتیازات ۱۳۹ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قزوین استان زنجان - و ۱۲۶، رادئون RX 600 XT با امتیازات ۱۶۸ و ۱۵۳ و رادئون RX 6900 XT با امتیازات ۱۹۷ و ۱۸۳ اشاره کنیم.

گفتنی است، گرافیک‌های سری رادئون RX 6000 از نظر درایور بهینه‌سازی‌های بسیار بهتری نسبت به مدل‌های معرفی‌ نشده W6000 دارند. در سمت دیگر بازار، گرافیک‌های ورک‌استیشن انویدیا RTX A6000 امتیازات ۱۹۸ و ۲۱۶ را دریافت کرده‌اند ولی حافظه ۴۸ گیگابایتی GDDR6 دارند.

AMD در حال کار روی چندین مدل از کارت‌های گرافیک W6000 پرو است - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قزوین استان زنجان - چون قبلا مدل ۱۶ گیگابایتی این گرافیک را برای پی‌سی و پلتفرم‌های اپل دیده بودیم. انتظار می‌رود که این کارت گرافیک در ماه‌های آینده روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone