🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14522.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های نوکیا چه زمانی بروزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت می‌کنند؟

نقشه راه انتشار آپدیت اندروید ۱۱ که پارسال برای گوشی‌های نوکیا منتشر شده بود از عرضه این آپدیت در بازه زمانی سه‌ ماهه چهارم ۲۰۲۰ تا سه‌ ماهه دوم ۲۰۲۱ خبر می‌داد و ۱۵ موبایل ...

نقشه راه انتشار آپدیت اندروید ۱۱ که پارسال برای گوشی‌های نوکیا منتشر شده بود از عرضه این آپدیت در بازه زمانی سه‌ ماهه چهارم ۲۰۲۰ تا سه‌ ماهه دوم ۲۰۲۱ خبر می‌داد و ۱۵ موبایل را در بر می‌گرفت. این شرکت حالا نقشه راه خود را به‌روز کرده و می‌گوید گوشی‌هایی مثل نوکیا ۶.۲، نوکیا ۷.۲ و نوکیا ۹ پیور ویو که قرار بود در سه‌ ماهه دوم ۲۰۲۱ اندروید ۱۱ را دریافت کنند، در عوض این آپدیت را در سه‌ ماهه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر منجیل استان گیلان - سوم سال دریافت خواهند کرد.

طبق نقشه راه جدید HMD، نوکیا ۳.۲ و نوکیا ۸.۳ در سه‌ ماهه اول - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر منجیل استان گیلان - ۲۰۲۱ آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت کرده‌اند. نوکیا ۲.۲، نوکیا ۲.۳، نوکیا ۴.۲ و نوکیا ۸.۱ در بازه زمانی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر منجیل استان گیلان - بین سه‌ ماهه اول و دوم این آپدیت را می‌گیرند. در سه‌ ماهه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر منجیل استان گیلان - دوم ۲۰۲۱ نوبت به نوکیا ۱ پلاس، نوکیا ۱.۳، نوکیا ۱.۴، نوکیا ۲.۴، نوکیا ۳.۴، نوکیا ۵.۳ و نوکیا ۵.۴ می‌رسد تا به اندروید ۱۱ مجهز شوند. در انتها هم نوکیا ۶.۲، نوکیا ۷.۲ و نوکیا ۹ پیورویو در سه‌ ماهه سوم ۲۰۲۱ اندروید ۱۱ را دریافت خواهند کرد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر منجیل استان گیلان

از فهرست قبلی ۱۵ موبایل نوکیا تاکنون ۷ موبایل به اندروید ۱۱ مجهز شده‌اند، ولی بقیه کاربران که قرار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر منجیل استان گیلان - بود زودتر این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر منجیل استان گیلان - به‌روزرسانی را بگیرند، حالا باید مطابق برنامه زمان‌بندی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر منجیل استان گیلان - جدید منتظر آپدیت اندروید ۱۱ باشند.

شرکت HMD - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر منجیل استان گیلان - حدود یک ماه پیش از ۶ گوشی جدید از سری C، G و X رونمایی کرد که هیچ‌کدام با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر منجیل استان گیلان - آیفون - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر منجیل استان گیلان - ۱۲ یا گلکسی S21 قابل مقایسه نیستند اما نوکیا ادعا می‌کند که این گوشی‌ها در مقایسه با پرچمداران - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر منجیل استان گیلان - موجود در بازار از عمر طولانی‌تری برخوردارند.

سری C شامل گوشی‌های C10 و C20 است که قیمت آن‌ها به ترتیب ۹۰ و ۱۰۶ دلار اعلام شده. گوشی‌های سری G با نام‌های G10 و G20 با قیمت ۱۶۵ و ۱۸۹ دلار وارد بازار می‌شوند. گوشی‌های 5G سری X نوکیا نیز دو مدل X10 و X20 هستند که قیمت آن‌ها به ترتیب ۳۶۸ و ۴۱۵ دلار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone