🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14529.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

راکت «لانگ مارچ 5B» چین در اقیانوس هند سقوط کرد

تکه‌های باقی‌مانده از راکت «لانگ مارچ 5B» چین صبح امروز وارد جو زمین شد و در عرض جغرافیایی ۷۲.۴۷ درجه شرقی و ۲.۶۵ درجه شمالی در اقیانوس هند در نزدیکی کشور مالدیو در آب سقوط ...

تکه‌های باقی‌مانده از راکت «لانگ مارچ 5B» چین صبح امروز وارد جو زمین شد و در عرض جغرافیایی ۷۲.۴۷ درجه شرقی و ۲.۶۵ درجه شمالی در اقیانوس هند در نزدیکی کشور مالدیو در آب سقوط کرد.

به گزارش سازمان فضایی ملی چین، بخش عمده این راکت در حین عبور از جو سوخته بود، با این حال بخش‌هایی از بدنه راکت از جو عبور کرد. راکت لانگ مارچ 5B نهم اردیبهشت ماژولی از ایستگاه فضایی «تیانگونگ» چین را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرودشت استان فارس - به مدار برده بود.

بخش مرکزی راکت که به‌صورت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرودشت استان فارس - کنترل‌ نشده به زمین برگشت بیش از ۳۳ متر ارتفاع و بیش از ۲۰ تن وزن داشت. گفته می‌شد که لانگ مارچ 5B ششمین جرم بزرگی است که دوباره وارد جو زمین می‌شود. بازگشت کنترل‌ نشده راکت چین انتقادات زیادی را از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرودشت استان فارس - سوی کارشناسان فضایی از جمله کارشناسان دولت آمریکا به همراه داشت.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرودشت استان فارس

«لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا پنج‌شنبه هفته پیش گفت: «باید قوانینی برای ما که در حوزه فضا فعالیت می‌کنیم وجود داشته باشد تا عملیات‌ها به شکلی ایمن و فکر شده صورت بگیرد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرودشت استان فارس - و مطمئن شویم که در هنگام برنامه‌ریزی و انجام ماموریت‌ها تمامی احتمالات را در نظر بگیریم.»

راکت‌هایی که به مدار می‌روند معمولا به سمت زمین هدایت می‌شوند تا نقطه سقوط آن‌ها مشخص شود. ولی راکت لانگ مارچ 5B هیچ کدام از رویه‌های مرسوم را انجام نداد و به شکلی کنترل‌ نشده به جو زمین برگشت. دولت چین احتمال خطرآفرینی توسط این راکت را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرودشت استان فارس - نامحتمل می‌دانست. «وانگ ونبین»، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرودشت استان فارس - سخنگوی وزارت امور خارجه چین جمعه در جمع خبرنگاران گفت سوختن راکت در جو - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرودشت استان فارس - زمین خطر آسیب‌رسانی به جان و مال مردم را بسیار پایین می‌آورد.

برنامه فضایی چین پارسال هم به خاطر یک ماموریت لانگ مارچ و ورود کنترل‌ نشده آن مورد انتقاد قرار گرفته بود. تکه‌های لانگ مارچ قبلی در منطقه‌ای در شمال آفریقا سقوط کرد و رئیس وقت ناسا گفته بود بسیار خوش‌شانس بودیم که کسی در آن حادثه آسیب ندید.

- تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مرودشت استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone