🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14523.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

«استلا لو» پس از ۲ سال صندلی خالی معاون ارتباطات جهانی اپل را پر می‌کند

اپل «استلا لو»، مدیر سابق شرکت سیسکو را به عنوان معاون جهانی ارتباطات شرکتی خود منصوب کرد. او به طور مستقیم به تیم کوک پاسخ خواهد داد و در جایگاهی قرار می‌گیرد که صندلی آن ...

اپل «استلا لو»، مدیر سابق شرکت سیسکو را به عنوان معاون جهانی ارتباطات - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان - شرکتی خود منصوب کرد. او به طور - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان - مستقیم به تیم کوک پاسخ خواهد داد و در جایگاهی قرار می‌گیرد که صندلی آن از اکتبر سال - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان - ۲۰۱۹ در اپل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان - خالی بود.

اپل در بیانیه‌ای ضمن تایید استخدام استلا لو اعلام کرد: «استلا توانایی‌های مدیریتی و تجربه درخشان خود را به تیم ارتباطات کلاس جهانی اپل می‌آورد. اپل داستانی مهم برای روایت کردن دارد – از محصولات و خدمات انقلابی تا اثرات مثبتی که بر جامعه و جهان می‌گذاریم – و استلا رهبری بزرگ است که در گام بعدی حرکت به ما کمک خواهد کرد.»

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان

خانم لو تجربه زیادی در مناصب مدیریتی شرکت‌های فناوری دارد. او قبل از - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان - سیسکو مدیر ارشد ارتباطات Unisys و دل بود. با اضافه شدن - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان - او به اپل، حالا فشار کمتری به «فیل شیلر» وارد می‌شود که از اکتبر سال ۲۰۱۹ یعنی از زمان ترک «استیو داولینگ»، - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان - مدیر ارتباطات - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان - قبلی اپل، - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان - وظیفه او را برعهده گرفته - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان - بود. خود فیل شیلر تابستان پارسال از سمت مدیرعامل بازاریابی اپل کنار رفت و جایگاهش را به «گرگ جازویاک» داد. البته شیلر هنوز با اپل همکاری دارد و تحت عنوان Apple Fellow با این شرکت کار می‌کند.

استخدام استلا لو در - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان - شرایطی انجام می‌شود که اپل در دادگاه مهم اپیک گیمز بر سر سیاست‌های اپ استور به دفاع از خود مشغول است. این - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان - شرکت همچنین به خاطر قابلیت‌های حریم خصوصی iOS با فیسبوک درگیر است و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان - باید مواضع خود را به درستی برای - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان - کاربران و نهادهای قانونی روشن کند.

در عین حال، اپل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان - در تلاش است تا در چین، دومین بازار بزرگ موبایل در جهان، جایگاه خود را حفظ کند و به‌طور همزمان از خطر تنش‌های آمریکا و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان - چین بگریزد. این شرکت چندی قبل از چند محصول جدید از جمله یک آی‌مک تازه رونمایی کرد و احتمالا در سال ۲۰۲۲ از - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آزادشهر استان گلستان - اولین هدست واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده خود پرده برمی‌دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone