🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14537.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ و اریکسون بر سر حق استفاده از پتنت‌ها با یکدیگر به توافق رسیدند

سامسونگ و اریکسون ظاهرا بر سر استفاده از پتنت‌های مربوط به فناوری‌های شبکه با یکدیگر به توافقی چند ساله رسیده‌اند. این دو شرکت در سال‌های اخیر بر سر نقض حقوق پتنت‌ها با هم دچار اختلاف ...

سامسونگ و اریکسون ظاهرا بر سر استفاده از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ملایر استان همدان - پتنت‌های مربوط به فناوری‌های شبکه با یکدیگر به توافقی چند ساله رسیده‌اند. این دو شرکت در سال‌های اخیر بر سر نقض حقوق پتنت‌ها با هم دچار اختلاف شده بودند، اما حالا با کنار گذاشتن اختلافات دوباره با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ملایر استان همدان - هم صلح می‌کنند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که توافق جدید سامسونگ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ملایر استان همدان - و اریکسون فروش دستگاه‌ها - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ملایر استان همدان - و تجهیزات شبکه از تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۱ را تحت پوشش قرار می‌دهد. این دو شرکت سال‌ها بود که بر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ملایر استان همدان - سر تفاسیر مختلف تعهدات FRAND یا استفاده «منصفانه، معقولانه و غیرتبعیض‌آمیز» از حقوق یکدیگر با هم دعوا داشتند.

سامسونگ در سال ۲۰۱۴ پذیرفت مبلغ ۶۵۰ میلیون دلار را به اریکسون بپردازد تا به درگیری‌ها پایان دهد. پس از این خبر، اوضاع کمی آرام شد اما اریکسون در دسامبر سال ۲۰۲۰ دوباره از سامسونگ شکایت کرد. این شرکت سوئدی مدعی بود که سامسونگ دوباره تعهدات FRAND را زیر پا گذاشته و با این کار در هر سه‌ماهه ۱۱۹ تا ۱۷۷ میلیون دلار - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ملایر استان همدان - به آن‌ها ضرر می‌زند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ملایر استان همدان

حالا ظاهرا هر دو شرکت اختلافات خود را کنار گذاشته و توافقی منصفانه‌تر را امضا کرده‌اند. فعلا نمی‌دانیم که جزئیات این قرارداد چندساله چیست، در نتیجه مشخص نیست که سامسونگ حق بهره‌ای به اریکسون پرداخته یا نه. پارسال در گزارش‌ها گفته شده بود که سامسونگ شاید در نهایت مجبور شود به اریکسون ۲۰۰ میلیون دلار بدهد.

«کریستینا پیترسن»، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ملایر استان همدان - مدیر مالکیت فکری اریکسون می‌گوید: «اریکسون موفق به امضای توافق مشترکی با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ملایر استان همدان - سامسونگ شده است. این قرارداد مهم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ملایر استان همدان - ارزش پرتفوی پتنت‌های ما را تایید می‌کند و موید تعهد اریکسون به اصول تعهدات FRAND است.»

اریکسون سالانه ۴ میلیارد دلار صرف تحقیق و توسعه می‌کند و بیش از ۵۷ هزار پتنت دارد. درآمد حاصل از حق بهره پتنت‌های این شرکت تقریبا یک سوم سود عملیاتی اریکسون است. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ملایر استان همدان - رقیب سوئدی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ملایر استان همدان - این شرکت یعنی نوکیا هم مدتی پیش با سامسونگ بر سر حقوق استفاده از پتنت‌ها به توافق رسیده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone