🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14542.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

کمیسیون تجارت فدرال: محدودیت‌های تعمیرات محصولات اپل به ضرر کاربران است

کمیسیون تجارت فدرال (FTC) در گزارش مفصلی درباره محدودیت‌های ضدرقابتی در زمینه تعمیرات به‌طور خاص از اپل نام برده و می‌گوید این شرکت با سیاست‌های خود به کسب و کارهای تعمیراتی کوچک آسیب می‌زند. این ...

کمیسیون تجارت فدرال (FTC) در گزارش مفصلی درباره محدودیت‌های ضدرقابتی در زمینه تعمیرات به‌طور خاص از اپل نام برده و می‌گوید این شرکت با سیاست‌های خود به کسب و کارهای تعمیراتی کوچک آسیب می‌زند.

این نهاد دولتی آمریکا در گزارشی با تمرکز بر گوشی‌های موبایل و خودروها می‌گوید محدودیت‌های اپل در زمینه تعمیرات نه تنها برای مصرف‌کنندگان بلکه برای کسب و کارهای کوچک هم مضر است. FTC مدعی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمین استان اردبیل - است باید قوانین جدیدی در زمینه حقوق تعمیرات و اجرای مناسب‌تر مقررات فعلی تدوین شود.

کمیسیون تجارت فدرال می‌گوید زمانی که شرکت‌های بزرگ تعمیرات محصولات خود را سخت‌تر می‌کنند، کسب و کارهای تعمیراتی نمی‌توانند به کارشان ادامه دهند و مصرف‌کنندگان هم عملا قادر به تعمیر برخی از محصولات نخواهند بود. FTC در این مقاله به به‌طور ویژه از ملزومات اپل برای همکاری با کسب و کارهای تعمیراتی مستقل یاد می‌کند که دشواری‌هایی را برای این مراکز به وجود می‌آورد.

اپل همچنین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمین استان اردبیل - دسترسی به راهنماهای خدماتی را محدود - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمین استان اردبیل - می‌کند و تاکنون چند بار در زمان انتشار آنلاین این راهنماها درخواست حذف آن‌ها را داده است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمین استان اردبیل

وقتی تعویض باتری سخت‌تر و گران‌تر می‌شود، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمین استان اردبیل - جای تعویض باتری کل دستگاه را عوض کنند. این اتفاق نه تنها هزینه بالاتری روی دست مصرف‌کنندگان می‌گذارد، بلکه برای محیط زیست هم بد است.

گزارش FTC از اپل به خاطر لحیم کردن قطعات به مدار منطقی محصولات هم انتقاد کرده است، امری که باعث می‌شود پروسه تعمیر دیگر توجیه اقتصادی نداشته باشد. البته ترکیب برخی از قطعات می‌تواند دلایل دیگری داشته باشد. مثلا اپل تاچ آیدی را به‌خاطر مسائل امنیتی به دستگاه‌های قدیمی خود متصل می‌کرد. افزون بر این، مجتمع‌سازی رم و حافظه داخلی با CPU به بهبود عملکرد دستگاه کمک می‌کند.

کمیسیون تجارت فدرال می‌گوید از قوانین و اقدامات قانونی در زمینه کمک به افزایش حقوق تعمیرات حمایت خواهد کرد. این کمیسیون همچنین به آگاهی‌بخشی به کاربران مشغول خواهد شد تا آن‌ها را به سمت خرید محصولات تعمیرپذیرتر هدایت کند. در حال حاضر لوایح مختلفی از جمله لایحه «حقوق تعمیر» در ایالت نوادای آمریکا در دست بررسی هستند، اما هنوز هیچ‌کدام - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نمین استان اردبیل - به موفقیت نرسیده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone