🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14535.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

طرح جامع در مورد رمزارزها به زودی در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود

طرح مجلس شورای اسلامی در مورد رمزارزها به زودی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت می‌شود و کمیسیون رمز ارز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از همه فعالان خواسته تا برای اصلاحات لازم این ...

طرح مجلس شورای اسلامی در مورد رمزارزها به زودی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت می‌شود و کمیسیون رمز ارز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از همه فعالان خواسته تا برای اصلاحات لازم این طرح با آنها همکاری کنند. آنطور که گمانه‌زنی می‌شود پایان هفته جاری مجلس به سراغ این طرح خواهد رفت.

کمیسیون بلاکچین و رمز ارز سازمان نصر کشور، از سال گذشته تا به امروز طرحی را به مجلس ارائه داده که موافقان و مخالفانی در بین بازیگران و فعالان حوزه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - ارزهای دیجیتالی دارد. شنیده‌های دیجیاتو حکایت از این دارد که این طرح با وجود تمام حواشی که تا به امروز داشته - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - و فراز و نشیب‌هایی که طی کرده به زودی قرار است - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - در صحن علنی قرائت شود. گمانه‌زنی می‌شود که تا آخر هفته این طرح - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - در مجلس خوانده شود.

طبق اطلاعات دریافت شده از کمیسیون رمزارز و بلاکچین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور این طرح در برخی نقاط آن خصوصا در مورد صنعت استخراج رمزارز اشتراکاتی با طرح ارائه شده این کمیسیون در 1 سال پیش را دارد ولی با توجه به نام طرح به عنوان طرح جامع، هنوز از شمول کافی برخوردار نیست.

پس از فراخوان این کمیسیون، نظرات کارشناسی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - و طرح‌های مختلفی توسط فعالان به صورت عملی به این کمیسیون ارسال شده است - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - و با همکاری سایر فعالین در حال ارسال اصلاحیه‌ای به مجلس - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - شورای اسلامی هستند تا پس از قرائت طرح فعلی، در فرصت اصلاحات در کمیسیون تخصصی مربوطه بتوان آن را اعمال کرد.

از جمله انتقاداتی که از سوی فعالین حوزه به این طرح وارد شده بود می‌توان به کامل نبودن آن از جهت شمول - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - کل ابعاد حوزه مربوط به تکنولوژی بلاکچین و رمز ارز اشاره کرد. از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - دید کمیسیون رمزارز کشوری و دیگر فعالین این بازار، در طرح فعلی مجلس حوزه‌های مختلفی مانند نقش سازمان بورس در رمزدارایی‌ها، رمز پول بانک ‌مرکزی، حوزه تبادلات رمز ارز، حوزه استارتاپ‌ها و فعالین و کسب و کارهای مبتنی بر بلاک چین، حوزه توکنایز کردن و ایجاد توکن‌های خصوصی، حوزه امنیت نگه داری اطلاعات مشتریان و نیز حوزه آموزش مغفول مانده است و دستگاه‌های اجرایی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - در آن تکالیف خود را به کمال دریافت نمی‌کنند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان

از دیگر انتقادات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور راجع به این پیش‌نویس فعلی مجلس، اشاره به نام مناطق محروم و همچنین امکان اعطای وام از صندوق توسعه ملی به این صنعت است در حالی که صنعتگران استخراج رمز ارز در صورت رفع تبعیض حامل‌های انرژی و کاهش سنگ اندازی‌های مسیر تولید این صنعت، می‌توانند خودشان تجهیزات مورد نیاز خود - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - را تامین نمایند و از طرفی باز هم تاکید می‌شود در صورت رفع تبعیض در حوزه حامل‌های انرژی تمایل برای پرداخت مالیات و توسعه‌ی کل کشور از این محل را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - نیز وجود دارد .

کمیسیون رمز ارز و بلاکچین کشوری اعلام کرده از آنجایی که همچنان فرصت برای اصلاح و ارائه‌ی پیشنهاد برای این حوزه به مجلس شورای اسلامی باقیست؛ تمام علاقمندان نظرات کارشناسی خود را طی هفته جاری از طریق دبیرخانه سازمان نصر کشور به این کمیسیون ارسال نمایند تا بتوان از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده کرد و اصلاحیه‌ای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - جامعی را به مجلس شورای اسلامی ارائه داد. پیش‌تر این کمیسیون فراخوانی برای تجمیع نظرات - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - فعالین حوزه بلاکچین و رمز ارز منتشر کرده بود و تاکید - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - دوباره آنها به این امر بخاطر نزدیک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - شدن به قرائت کردن این طرح در صحن علنی و وارد شدن آن به چرخه قانون‌گذاری است.

رایزنی‌ها برای ارائه طرح نهایی کمیسیون بلاکچین و رمزارز نظام صنفی رایانه‌ای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - کشور به عنوان یک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - طرح جامع و کامل و در بر گیرنده تمام حوزه‌های مربوطه با نهاد‌های مختلفی غیر از مجلس در حال - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - حاضر در جریان است. سازمان نصر کشور ابزار امیدواری کرده که رگولاتور و قانونگذار با چابکی و با دقت نظر اهمیت این موضوع و تمام ابعاد آن را حس نموده و با پویایی تمام به قانونگذاری این حوزه ورود نماید .

کمیسیون رمز ارز و بلاکچین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر منجیل استان گیلان - نصر کشور اعلام کرده هرگونه قانون گذاری در این حوزه بهتر است خارج از چارچوب مجوز‌دهی و ایجاد رانت و انحصار انجام شود. این کمیسیون باور دارد مکانیزم خود تنظیم‌گری با نظارت نهاد‌های قانونی فعلی کشور من‌جمله نظام صنفی رایانه‌ای کشور راهگشای کلیدی این موضوع خواهد بود.

درباره این طرح می‌توانید در این لینک و یا این لینک اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین نظر مخالفین این طرح را می‌توانید در این لینک بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone