🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21724.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی جان سخت سامسونگ برای میدان های جنگ رونمایی شد

روز گذشته سامسونگ نسخه دیگری از گوشی گلکسی اس 20 به نام Tactical Edition را رونمایی کرد که محصولی در سطح استانداردهای نظامی و آماده برای انجام ماموریت است. طراحی این گوشی جان سخت اندکی ...

روز گذشته سامسونگ نسخه دیگری از گوشی گلکسی اس 20 به نام Tactical Edition را رونمایی کرد که محصولی در سطح - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان - استانداردهای نظامی و آماده برای انجام ماموریت است. طراحی این گوشی جان سخت اندکی از نسخه استاندارد آن و مدل های اولترا و پلاس متفاوت است اما امکاناتش با آنها - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان - یکی است. در ادامه به ذکر جزئیات بیشتری در این باره خواهیم پرداخت.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم Tactical - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان - Edition دارای استاندارد نظامی است اما در اصل یک اس 20 معمولی با برخی قابلیت های نرم افزاری و امنیتی است که درون یک قاب محکم با برند Juggernaut پنهان شده است.

از نظر سخت افزاری باید بگوییم که این موبایل جان سخت به همان نمایشگر ۶.۲ اینچی اولد در مدل استاندارد مجهز شده و همان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان - چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، ۱۲ گیگابایت رم، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان - ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از نسل پنجم شبکه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان - های ارتباطی با فرکانس زیر ۶ گیگاهرتز را دارد و یک سیستم دوربین اصلی سه گانه نیز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان - در پشت بدنه آن خودنمایی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان - می کند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان

از میان تمامی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان - این امکانات شاید جالب ترینشان برای کاربران نظامی سامسونگ همان پایه دکس باشد که به لطف آن اپراتورها میتوانند گوشی خود را به مانیتور متصل کرده و از آن برای تکمیل گزارش ها، آموزش یا برنامه ریزی ماموریت ها در حین حرکت در خودروهای نظامی استفاده نمایند.

سامسونگ همچنین در توسعه این محصول از سیستم امنیتی Knox خود استفاده کرده است (که شامل نوعی سیستم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان - رمز گذاری دوگانه به نام DualDAR) است و از تمامی آزمون های استاندارد آمریکا برای امنیت اطلاعات سربلند بیرون آمده. با این حال باید اشاره کنیم که این سیستم تفاوت چندانی با نسخه ویژه کاربران عادی سامسونگ ندارد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان

و در انتها همانطور - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان - که احتمالا حدس زده اید S20 Tactical Edition قرار نیست به مصرف - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان - کنندگان عادی فروخته شود و صرفا در سه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان - ماهه سوم امسال در اختیار برخی شرکای منتخب سامسونگ قرار خواهد گرفت. تاکنون هیچ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان - اطلاعاتی در مورد قیمت یا تاریخ دقیق عرضه آن اعلام نشده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر شاندیز استان خراسان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone