🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21723.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

رولز رویس از مدل ۱۷ هزار دلاری شاسی بلند کالینان رونمایی کرد [تماشا کنید]

کمپانی رولز رویس از مدل شاسی بلند اشرافی «کالینان» با جزئیات فوق العاده بالا رونمایی کرده است. این مدل ۱۷ هزار دلاری که هم قیمت یک تویوتا یاریس صفر کیلومتر است، آخرین شاهکار کاملا دست ...

کمپانی رولز رویس از مدل شاسی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - بلند اشرافی «کالینان» با جزئیات فوق العاده بالا رونمایی کرده است. این مدل ۱۷ هزار دلاری - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - که هم قیمت یک تویوتا یاریس صفر کیلومتر است، آخرین شاهکار کاملا دست ساز اتومبیل ساز بریتانیایی به شمار می‌رود.

رولز رویس کالینان در مقیاس 1:8 به حدی به واقعیت نزدیک است که اگر دستی که دستکش به دست دارد در تصاویر وجود نداشت، بیننده نمی‌توانست به مدل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - بودن آن پی ببرد. رولز رویس برای ساخت این مدل آنقدر وسواس - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - به خرج داده که تولیدش از نمونه واقعی بیشتر زمان می‌برد. رولز رویس می‌گوید ساخت این مدل ۴۵۰ ساعت زمان می‌برد که دو برابر بیشتر از ساخت کالینان در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - ابعاد واقعی است.

در این مدل بیش از ۱۰۰۰ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - قطعه به کار رفته و سر هم کردن قطعات کاملا با دست - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - انجام شده است. سازنده می‌گوید مواد به کار رفته در این مدل از لحاظ کیفیت با متریال نمونه واقعی برابری می‌کند.

کسانی که مالک رولز رویس کالینان هستند می‌توانند مدل را مطابق با خودروی خود سفارش دهند و یا یک نمونه کاملا خاص و منحصر به فرد را داشته باشند. امکان انتخاب رنگ از بین ۴۰ هزار رنگ استاندارد و یا رنگ سفارشی وجود دارد. همه مدل‌ها با دست رنگ آمیزی و پلیش می‌شوند. رنگ چرم، تریم چوبی، دوخت صندلی‌ها و لوله ها قابلیت شخصی سازی دارند و امکان سفارشی سازی قطعات اتاق وجود دارد.

چراغ‌های جلو و عقب روشن می‌شوند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - و درب‌های کناری و صندوق عقب باز می‌شوند. پلاک تعبیه شده در سمت راننده روشن می‌شود و حتی چترهای قرار گرفته درون درب‌ها قابل بیرون آوردن هستند. با باز کردن درب کاپوت بیننده با موتور V - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سنندج استان کردستان - شکل ۱۲ سیلندر تویین توربو که دقیقاً مشابه مدل واقعی است روبرو می‌شود، با این تفاوت که این موتور روشن نمی‌شود.

رولز رویس می‌گوید کالینان با مقیاس 1:8 با شروع قیمت ۱۷ هزار و ۱۰۰ دلار قابل سفارش است که آن را از لحاظ قیمت همردیف برخی ماشین‌های واقعی قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone