🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36539.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اپل در حال توسعه هدست مستقل واقعیت مجازی و افزوده با رزولوشن فوق العاده است

کمپانی اپل در هر حال توسعه هدست جدیدی است که فناوری های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را یکپارچه می کند. کمپانی کوپرتینویی با معرفی آیفون 10 گام های محدودی را در زمینه واقعیت افزوده ...

کمپانی اپل در هر حال توسعه هدست جدیدی است که فناوری های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را یکپارچه می کند.

کمپانی کوپرتینویی با معرفی آیفون 10 گام های محدودی را در زمینه واقعیت افزوده برداشته و بر اساس گزارشی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلوگاه استان مازندران - جدید مهندسان این شرکت در حال کار روی هدستی مستقل هستند که از واقعیت مجازی و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلوگاه استان مازندران - افزوده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلوگاه استان مازندران - در کنار هم بهره می برد.

این هدست که هنوز در مراحل اول اولیه قرار دارد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلوگاه استان مازندران - از دو نمایشگر با رزولوشن 7680 در 4320 پیکسل یا 4k برخوردار است و این در حالی است که هدست Vive Pro از نمایشگر 1400 در 1600 پیکسل و گلکسی اس 9 سامسونگ از رزولوشن 1440 در 2960 بهره می برند.

هدست اپل که تحت پروژه ای با کد T288 توسعه می یابد، به دوربین هایی مجهز شده که محیط - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلوگاه استان مازندران - اطراف کاربر را پایش می کنند. وظیفه پردازش - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلوگاه استان مازندران - این داده ها نیز بر عهده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلوگاه استان مازندران - چیپستی است - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلوگاه استان مازندران - که توسط خود این کمپانی و بر پایه معماری 5 نانومتری توسعه پیدا خواهد کرد (در حالی که چیپست A11 آیفون - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلوگاه استان مازندران - 10 از معماری 10 نانومتری بهره می برد). کمپانی سازنده برای اطمینان از تصویرسازی با کیفیت بالا T288 را به ابزارهای اتصال بی سیم جدید و با سرعت بالا همراه خواهد کرد.تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلوگاه استان مازندرانبر اساس گزارش های منتشر شده این هدست در سال 2020 به بازار راه پیدا خواهد کرد و در این صورت احتمالا اواخر سال آتی معرفی خواهد شد.

علاوه بر این هدست - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلوگاه استان مازندران - در روزهای اخیر پتنت جدیدی از اپل منتشر شده که در آن «امکان ردیابی حرکات چشمی در یک ابزار پوشیدنی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلوگاه استان مازندران - که روی سر قرار می گیرد» توضیح داده شده و بسیاری این پتنت را تکمیل کننده پازل تکنولوژی های مورد نیاز برای عینک هوشمند اپل می دانند.

فارغ از برنامه های اپل برای معرفی چنین هدست با کیفیتی، به نظر می رسد کمپانی آمریکایی به واقعیت افزوده و مجازی به عنوان بخش مهمی از آینده کسب و کارش می نگرد و حتی تیم کوک نیز قبلا مدعی شده بود که این فناوری به اندازه آیفون اهمیت دارد.

تماشا کنید: ترکیب واقعیت افزوده با استریت ویو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone