🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11348.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام برای محدود کردن کودکان، ثبت تاریخ تولد را برای همه کاربران اجباری می‌کند

اینستاگرام در اقدام جدیدی طی چند هفته آینده از همه کاربران می‌خواهد تاریخ تولد خود را به این شرکت اعلام کنند. این تصمیم ظاهرا برای محافظت از کاربران جوان‌تری گرفته شده که از این پلتفرم ...

اینستاگرام در اقدام جدیدی طی چند هفته آینده از همه کاربران می‌خواهد تاریخ تولد خود را به این شرکت اعلام کنند. این تصمیم ظاهرا برای محافظت از کاربران جوان‌تری گرفته شده که از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

اینستاگرام تا به امروز با رویکردهای مختلفی سعی کرده امنیت کاربران جوانش را افزایش دهد که اجبار برای ثبت تاریخ تولد جدیدترین تلاش آن به حساب می‌آید. اگرچه در بیانیه این شبکه اجتماعی به سن خاصی برای محدود شدن اینستاگرام اشاره نشده، اما رویترز به اعداد ۱۳ و ۱۶ سال اشاره کرده است.

اینستاگرام از انتهای سال ۲۰۱۹ از همه کاربران جدیدی که در این پلتفرم ثبت نام می‌کنند تاریخ تولد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر دستجرد استان قم - دریافت می‌کند، اما سایر کاربران قدیمی که قبلا تاریخ تولد خود را اعلام نکرده بودند، به‌زودی باید این اطلاعات را به اشتراک بگذارند. اعلان دریافت تاریخ تولد شاید در ابتدا قابل نادیده گرفتن باشد، اما در نهایت همه کاربران را وادار می‌کند تا تاریخ تولد خود را اعلام کنند.

اپلیکیشن اینستاگرام به دو طریق از کاربران می‌خواهد تاریخ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر دستجرد استان قم - تولد خود را ثبت کنند. اپلیکیشن در ابتدا چند بار اعلانی را در این رابطه به کاربر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر دستجرد استان قم - نشان می‌دهد. اگر کاربر سعی کند بدون - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر دستجرد استان قم - توجه به این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر دستجرد استان قم - اعلان به فعالیت در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر دستجرد استان قم - اینستاگرام ادامه دهد، اعلان جداگانه‌ای برای او به نمایش در می‌آید.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر دستجرد استان قم

این هشدارها روی محتواهای حساس نشان داده می‌شوند تا - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر دستجرد استان قم - با قوانین اینستاگرام مطابقت پیدا کنند. به عبارت دیگر، کاربرانی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر دستجرد استان قم - که تاریخ تولد خود را اعلام نکرده باشند، نمی‌توانند این سبک از پست‌ها را ببینند. افرادی که پایین‌تر از سن لازم باشند نیز به هیچ عنوان به پست‌های حساس دسترسی پیدا نخواهند کرد.

اینستاگرام - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر دستجرد استان قم - می‌گوید آن‌ها با کمک هوش مصنوعی تشخیص می‌دهند که چه کسی تاریخ تولد خود را به دروغ ثبت کرده و از آن‌ها خواسته می‌شود تا سن خود را تایید کنند. البته فرآیند تایید سن هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و اینستاگرام وعده داده که در آینده اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر کند.

این شرکت با کمک اطلاعات تاریخ تولد به ساخت قابلیت‌های ایمنی جدید می‌پردازد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر دستجرد استان قم - و اطمینان می‌یابد که هر کاربری با توجه به سن خاص خود تجربه مختص خودش را در این پلتفرم داشته باشد. اینستاگرام چند وقت پیش هم محدودیت‌هایی را برای کاربران زیر ۱۶ سال معرفی کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone