🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43734.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

شرکت MSI رویداد کامپیوتکس ۲۰۱۷ تایوان را در تهران تکرار کرد

شرکت تایوانی MSI که مدتی است در کشورمان حضور فعال تری دارد، روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه، رویداد امسال نمایشگاه کامپیوتکس خود را در هتل اسپیناس پالاس تهران تکرار کرد. مراسم با معرفی محصولات رونمایی شده در کامپیوتکس ۲۰۱۷ ...

شرکت تایوانی MSI که مدتی است در کشورمان حضور فعال تری دارد، روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه، رویداد امسال نمایشگاه کامپیوتکس خود را در هتل اسپیناس پالاس تهران تکرار کرد. مراسم با معرفی محصولات رونمایی شده در کامپیوتکس ۲۰۱۷ آغاز شد و مدیر مارکتینگ نوت بوک های MSI در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

در ادامه شاهد رونمایی از چهار مادربرد جدید X299 به دست یکی از مسئولان محلی شرکت تایوانی در ایران بودیم. مادربوردهای جدید MSI به فناوری های تازه و متنوعی مجهز هستند که از کاهش دمای حافظه SSD - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با پد حرارتی و نورپردازی شخصی سازی شده با چراغ های LED را شامل می شوند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

پس از آن شرکت تایوانی از GTX 1080Ti LIGHTNING به عنوان قوی ترین کارت گرافیک جهان پرده برداشت؛ محصولی که با ۳ سوکت ۸ پین از طریق دریافت ۴۵۰ وات تغذیه می شود. MSI برای خنک کردن این قطعه فناوری TROX 2.0 را مورد استفاده قرار داده که ۲۰ درصد هوای خنک بیشتری تولید می کند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

مراسم با - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - معرفی ویژگی های سری جدید نوت بوک های ام اس آی ادامه یافت و پس از آن نوبت به کامپیوترهای یکپارچه یا All-in-One رسید. در این بخش توضیحات مسئول شرکت تایوانی برای حضار ترجمه شد و در انتهای مراسم مسابقاتی در ۳ بخش VR، نوت بوک و PC انجام گرفت که و دریافت جوایز توسط برندگان پایان بخش رویداد MSI بود.

در ادامه تصاویری بیشتری از مراسم انجام گرفته در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تهران مشاهده فرمایید.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone